مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

۱۲۶ بسیجی جهادگر شهرستان البرز آماده همکاری با کادر درمان هستند

سروان «یوسفی» گفت: تعداد ۱۲۶ نفر از بسیجیان جهادگر شهرستان البرز آماده همکاری با کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا هستند.
کد خبر: ۴۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 26April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سروان پاسدار «غلامرضا یوسفی» مسئول بهداشت و دفاع زیستی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به حضور فعال بسیجیان شهرستان البرز در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا اظهار داشت: طی جلساتی که با مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد مقرر شد بسیجیان شهرستان در همراهی با شبکه بهداشت در سه حوزه مراقبتی، حمایتی و نظارتی در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ارائه خدمت کنند.

این مسئول عنوان کرد: به همین منظور تعداد ۱۲۶ نفر از بسیجیان جهت کمک به کادر درمان آماده خدمت هستند و ابتدا توسط شبکه بهداشت آموزش دیدند و سپس در انجام تست کرونا کمک حال کادر درمان شدند.

یوسفی با اشاره به حضور فعال بسیجیان شهرستان البرز در قالب قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در موج چهارم کرونا خاطرنشان کرد: اقدام دیگر بسیجیان در بحث نظارتی است که گشت‌های بسیج در سطح شهرستان برای تحقق این امر مشغول فعالیت هستند و در حوزه حمایتی به همت خیرین تعداد زیادی بسته معیشتی تهیه شده که در سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع) در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار