عضو هیات رئیسه مجلس مطرح کرد؛

ناراضی‌سازی عمومی پروژه پنهان جریانی سیاسی

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی گفت: ناراضی‌سازی عمومی برای کاهش مشارکت در انتخابات، پروژه پنهان جریان لانه کرده در دولت است.
کد خبر: ۴۵۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 26April 2021

ناراضی‌سازی عمومی پروژه پنهان جریانی سیاسیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم فلاورجان در مجلس در صفحه مجازی خود به برخی اتفاقات اخیر در راستای تاثیرگذاری در انتخابات اشاره کرده و نوشت: ناراضی سازی عمومی برای کاهش مشارکت در انتخابات، پروژه پنهان جریان لانه کرده در دولت است و این جریان ناامید از رای مردم، درپی اجرای توطئه دردسرسازی برای کشور ونظام است و ردی از این توطئه را می‌توان درکاهش عمدی روزانه شاخص بورس دید.

وی با اشاره به اینکه روحانی در زبان، ازحمایت دولت از بورس می‌گوید، بیان داشت:، اما در عمل آتش کوره پولسوزی مردم در بورس شعله‌ورتر می‌شود و موضوع بورس امنیتی شده است؛ لذا ورود نیرو‌های امنیتی به موضوع و کشف مرکز توطئه می‌تواند راهگشا باشد. باید دقیقا معلوم شود ریشه‌های این جریان در کجا هست و چرا عمدا نقد شوندگی در بورس را قفل کرده اند؟

موسوی لارگانی افزود: این جریان با رهاسازی کشور در ایام نوروز وگسترش عمدی کرونا، مسدودسازی گمرکات و کمبود مصنوعی کالا، شرایطی خلق کرده که مردم در آستانه انتخابات در ناراضی‌ترین وضعیت ممکن باشند. مذاکرات فرسایشی وین را هم کنار این پازل قراربدهیم، آنگاه عمق پروژه راحت‌تر دیده میشود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار