مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

طرح‌های میراث فرهنگی ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال ایثارگران دارند

ناوکی گفت: صنایع دستی، بومگردی و گردشگری از طرح‌های خوب میراث فرهنگی هستند که ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال پایدار ایثارگران دارند.
کد خبر: ۴۵۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 27April 2021

طرح‌های میراث فرهنگی ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال ایثارگران دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان دیروز (دوشنبه) در نشست با سهراب بناوند، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان این دو دستگاه اجرایی، تلاش می‌کنیم از ظرفیت گردشگری و صنایع دستی برای اشتغال‌زایی ایثارگران استفاده لازم را ببریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به توانمندسازی جامعه شاهد و ایثارگر جویای شغل، عنوان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و رویکرد تخصصی می‌توان به همت و همکاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان در حوزه اقتصادی گام‌های مؤثری بر‌داشت.

وی بر ضرورت تقویت وضعیت اقتصادی جامعه شاهد و ایثارگر در این شرایط سخت اقتصادی تأکید کرد و گفت: صنایع دستی، بومگردی و گردشگری از طرح‌های خوب میراث فرهنگی هستند که ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال پایدار ایثارگران دارند.

سهراب بناوند، سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان نیز با بیان اینکه در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی، کلاس‌های آموزش‌های رایگان صنایع دستی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، گفت: در حوزه صدور مجوز‌های صنایع دستی و گردشگری نیز آماده همکاری با این قشر هستیم تا گامی در راستای قدردانی از صبر و پایداری آن‌ها برداریم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار