رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی:

شهید «محمد منتظرقائم» نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذ است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: شهید محمد منتظرقائم نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذ است؛ شهیدی که ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد.
کد خبر: ۴۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 27April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از سپاه «الغدیر» استان یزد که به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس صورت گرفت، اظهار داشت: اعتقاد ما این است که سپاه پاسداران از همان ۲۲ بهمن سال ۵۷ تشکیل و خدمات آن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شد و فرمان تشکیل آن در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر شد.

وی افزود: هر جایی که در طول سال‌های گذشته کمبود، کسری و نقصی بود و حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نسبت به رفع آن دستور می‌دادند، سپاه با قدرت حضور یافته و بالاترین خدمات را ارائه کرده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: پس از دفاع مقدس هم در دوران سازندگی و در عرصه محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کشور و مردم انجام شد.

جوکار گفت: سپاه پاسداران نهادی است که با وجود همه توطئه‌های دشمنان توانسته است در هر دوره و مقاطع زمانی، علاوه بر اینکه با این توطئه‌ها مقابله می‌کند، سرمایه‌های اجتماعی نظام را هم افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی افزود: در طول چند سال گذشته بخش مهمی از مشکلات ناشی از سوء مدیریت و اداره کشور توسط مسئولان بوده، ولی در همین زمان هم عملکرد سپاه کمک‌رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.

وی گفت: نمونه بارز این اقدامات، فعالیت‌هایی است که در زمان شیوع کرونا از سوی سپاه و بسیج در سراسر کشور انجام شد و بخش مهمی از مشکلاتی که برخی مسئولان گمان می‌کردند، امکان رفع آن نیست به خوبی مرتفع شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، این موضوع را نشان‌دهنده ظرفیت بالای سپاه پاسداران دانست و افزود: سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج همواره هم در تمام عرصه‌ها یاری‌رسان انقلاب و مردم هستند.

جوکار پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار دانست و افزود: به یاری خداوند متعال این توطئه بزرگ دشمنان در نطفه خفه شد و نتوانستند آن‌چه می‌خواهند را انجام دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: شهید محمد منتظرقائم نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذ است؛ شهیدی که ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد.

وی افزود: تنها راه نجات ما در کشور این است که تمام قوا، نیرو‌های مسلح، امکانات و تفکرات در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها