فرمانده سپاه کربلا:

همدلی مردم در رزمایش «کمک مومنانه» مشت محکمی بر دهان استکبار است

سردار «مسلمی» گفت: همدلی و حضور مردم همیشه در صحنه در رزمایش «کمک مومنانه» مشت محکمی بر دهان استکبار است.
کد خبر: ۴۵۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ - 28April 2021

همدلی مردم در رزمایش کمک مومنانه، مشت محکمی بر دهان استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور آیت‌الله «علی معلمی» عضو مجلس خبرگان رهبری در جوار مزار پنج شهید حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت (ع) و قدردانی از تلاش دست اندرکاران این رزمایش اظهار داشت: سپاه با کار‌های جهادی امیدآفرینی را در جامعه تزریق می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر کمک‌های مومنانه خاطرنشان کرد: با همدلی و حضور حماسی مردم همیشه در صحنه برای کمک به نیازمندان، مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده می‌شود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه خیرین و همه دلسوزان نظام، برای کمک به نیازمندان آستین همت بالا زدند، افزود: دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است، اما سپاه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نقشه‌های دشمن را بی‌اثر کند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر مردم یاری، مردم‌نوازی و مردم‌داری سپاه اضافه کرد: سپاه افتخار می‌کند که در خدمت مردم است و برای خدمتگزاری از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها