بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مناسبت واقعه طبس؛

واقعه طبس، اثبات "یدالله فوق ایدیهم" و عظمت الهی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت شکست آمریکا در طبس، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ - 25April 2015

واقعه طبس، اثبات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت شکست آمریکا در طبس، بیانیهای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: پس از آنکه همه چیز برای یک پیروزی تمام عیار برای آمریکا در طبس مهیا بود، امدادهای الهی که بارها و بارها مشابه آن را در ادوار مختلف و در پیکارهای حق علیه باطل دیده بودیم، بساط عدل الهی را برپا کردند و قدرت لایزال خود را برای سردمداران ظلم و استبداد به تصویر کشیدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: روایت توفان شن در صحرای آرام طبس، نشان از اراده عظیم خداوند دارد که کم ارزش ترین آفریده های خود را برای سرنگونی کفر و ستم استفاده می کند تا یکی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شکست امپریالیسم آمریکا در تاریخ ثبت گردد و این کشور را نزد افکار عمومی جهانیان حقیر ساخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شکست آمریکا در اردیبهشت ماه سال 1359 ، بدون شک مصداقی دیگر از سوره مبارکه فیل بود . واقعه ای که شکست فیلداران ابرهه به خانه خدا را در ذهن ها زنده می کند و خداوند با اثبات "یدالله فوق ایدیهم"  استکبار جهانی را همچون اصحاب فیل سر جای خود نشاند و شکست داد.

در پایان آمده است: واقعه طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر در بین نیروهای انقلابی، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین الملل به اثبات رسانید و عنایت، لطف و مرحمت خداوندی مانند همیشه پرده ی دیگری از چهره ی زشت حاکمان استبداد را برداشت و سند محکم دخالت آمریکا در امور ایران را بر همگان آشکار ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها