وصیت نامه شهید «محمد خلیل خانی»؛

مسئولیتی که از روی رابطه باشد موقعیت انقلاب را به خطر می‌اندازد

شهید «محمد خلیل خانی»» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: باید مسئولیت‌ها را براساس تقوا و شایستگی به افراد واگذاریم وبر طبق ضوابط و معیار اسلام، نه از روی رابطه که اگر از روی رابطه شد امنیت کشور و موقعیت انقلاب به خطر می‌افتد.
کد خبر: ۴۵۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 28April 2021

مسئولیتی که از روی رابطه باشد امنیت کشور را به خطر می اندازدبه گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از بوشهر، شهید «محمد خلیل خانی» در 1341/1/5 در بوشهر دیده به جهان گشود و در نهم آذرماه سال 1360 در عملیات طریق القدس در منطقه بستان به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اللهم اغفرلی کل ذنب اذنبته و کل خطیئه اخطاتها( خدایا بیامرز برایم هر گناهی را که کرده ام و هر خطائی را که مرتکب شده ام ).

با درود به رهبرکبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و با سلام به شهیدان گلگون کفن انقلاب و امت شهید پرور ایران وصیت خود را شروع می کنم.

 سلام برخانواده عزیزم به ویژه مادر عزیزتر از جانم ، مادر عزیزم و پدر گرامیم امیدوارم که مرا ببخشید که تاکنون نتوانستم یک ذره ای ازکارها و زحماتی را که در این مدت زندگیم برای من کشیده اید جبران کنم و من در این دنیا هیچ کاری برای شما انجام نداده ام.

امیدوارم که بتوانم با شهادتم اگر لایق آن باشم برای سعادت آخرتتان کاری انجام داده باشم و اما شما خواهران و برادران عزیزم خواهش من از شما این است که اگر می خواهید برای این انقلاب مثمرثمر واقع شوید و درد  این طبقه محروم و مستضعف را حس کنید.

 باید بیشتر مطالعه کنید تا بتوانید ضابطه ها را تشخیص دهید و بتوانید حق ها را از ناحق ها جدا کنید و با این آگاهی های شما و بقیه افراد است که می توانید ضابطه های مکتب ا... را در جامعه پیاده کنید و به همین خاطر کتابهایم را به خواهران و برادران عزیزم هدیه می کنم.

 و در پایان پیامی برای امت شهید پرور ایران دارم، اما من کوچکتراز آنم که بتوانم برای این امت قهرمان پیام بفرستم، انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است.

شهیدانی که چون صخره استوار می باشند و در برابر سختی ها و ناملایمات مقاومت وصف ناکردنی از خود نشان می دهند.

شهیدانی همچون شهدای ماه محرم ماه خون و شهادت و این شهیدان انقلاب اسلامی حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند و ما نباید زیر بار مسئولیت ها شانه خالی کنیم.

 و همه مسئولیم در قبال خداوند وپیامبر خدا و این مردم  مستضعف ( کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته ) و ما نباید بگذاریم که خون این شهیدان گلکون کفن پایمال شود.

 باید با کمال هوشیاری و دلیری جلو هر دسیسه و هر توطئه ای که برعلیه منافع این امت مستضعف باشد گرفته شود و هر توطئه ای که بر علیه منافع این امت مستضعف باشد گرفته شود.

و هر فردی که بخواهد و هرگروهی که بخواهد انقلاب اسلامی مارا به انحراف بکشاند حال می خواهند از هر طبقه و از هر قشری از جامعه باشند جلو آنها گرفته شود.

 و ما باید مسئولیت ها را براساس تقوا و شایستگی به افراد واگذاریم وبر طبق ضوابط و معیار اسلام ، نه از روی رابطه که اگر از روی رابطه شد امنیت کشور و موقعیت  انقلاب به خطر می افتد.

و باید همیشه در کارهایمان که همه آن برای رضای خداست به حق بیاندیشیم نه به همراه به مسئله و عملی که حق است فکر کنیم که نگاه کنیم ببینم چه کسانی ما را همراهی می کنند وچه نیروی خدا پشتیبان دارد .

برای پیروزی امت شهید پرور ایران بر علیه تمام کفار در سراسر گیتی دعا می کنم و از خداوند متعال برای امت قهرمان طلب آمرزش دارم.

 در پایان از برادران عزیزم رضا و علی عاجزانه خواهش دارم که برادرم مختار را پهلوی یک دکتر چشم ببرند تا شاید چشم او را عمل کنند تا یک مقدار از عذابهای من کاسته شود.

 برای خانواده عزیزم و دوستان خوبم از خداوند متعال طلب آمرزش می نمایم.       

 پیروز و موفق باشید.

والسلام                                                           

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار