بازنشر/ رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان

سردار زهرایی با اشاره به همکاری بسیج با کمیته امداد در برگزاری طرح آشپزخانه‌های اطعام مهدوی گفت: بسیج تا پایان ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹ - 29April 2021

توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضانسردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تعامل بین سپاه، بسیج و کمیته امداد در راستای ارائه خدمات به نیازمندان مثال‌زدنی است، اظهار داشت: تعهد بسیج حمایت از یک میلیون نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب پویش ایران مهربان است.

سردار زهرایی ادامه داد: امیدواریم در پایان ماه مبارک رمضان، جشن بزرگ موفقیت پویش ایران مهربان را با مشارکت همه اقشار و اصناف بسیجیان برگزار کنیم و یک میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهیم و به آن‌ها خدمت ارائه دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در خصوص همکاری بسیج با کمیته امداد در برگزاری طرح آشپزخانه‌های اطعام مهدوی تاکید کرد: بسیج تا پایان ماه مبارک رمضان یک میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار