سردار اشتری:

ضرورت توجه به ابعاد مختلف فرهنگ دفاع مقدس و تاثیر آن بر ذهن زلال جوانان/ فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری است، بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف این فرهنگ ارزشمند و تاثیر شگرف آن بر ذهن زلال جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 29April 2021

فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری است/ضرورت توجه به ابعاد مختلف فرهنگ دفاع مقدس و تاثیر شگرف آن بر ذهن زلال جوانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جلسه شورای عالی و اساتید گروه دفاع مقدس که در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد پر خیر و برکت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدواریم از این ایام فیض کامل را کسب کرده و مورد رضای پروردگار متعال و در راستای اهداف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام برداریم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و پرافتخار برای میهن عزیزمان محسوب می‌شود، تصریح کرد: افتخار می‌کنم به این اساتید گرانقدر که با قبول زحمت در طول سال به امر مقدس آموزش و انتقال تجربیات خود به نسل جوان بخصوص دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند اگر ده‌ها سال بر روی دفاع مقدس کارکنیم بازهم زوایای پنهانی از آن دوران وجود دارد، تصریح کرد: هر چقدر به فرهنگ دوران دفاع مقدس بیشتر پرداخته شود با ابعاد جدیدتری از آن روبه رو می‌شویم، لذا جا دارد درباره اثرات بزرگ جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان، سال‌های سال کار شود.

فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم توجه جدی به نقش نیروی انتظامی که در دوران دفاع مقدس در قالب شهربانی، ژاندارمری و کمیته‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد، بیان داشت: در نیرو‌های مسلح، ماموران پلیس بیشترین ارتباط مستقیم وتنگاتنگ با مردم را دارند و جا دارد با توجه به این مهم از فرهنگ دفاع مقدس الگوگیری شود.

سردار اشتری بر لزوم انعکاس ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های ماموران ناجا تاکید و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش موثر نیروی انتظامی در آن دوران اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

فرمانده ناجا بر ارتقاء فرهنگ دفاع مقدس در نیروی انتظامی اشاره و عنوان کرد: ماموران ایثارگر پلیس با جانفشانی برای حفظ و تامین امنیت در جامعه در کنار مردم هستند.

وی با تاکید بر منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص «پلیس در تراز انقلاب اسلامی» تصریح کرد: فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی نقش بسیار تاثیرگذاری در این موضوع دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس ناجا در سال‌های اخیر حرکت رو به جلو و خوبی داشته است، گفت: هرچند به دلیل نوع کار همکاران که در محیط اجتماعی فعالیت می‌کنند و در خدمت رسانی و ارتباط مستقیم با مردم هستند می‌طلبد که فرهنگ دفاع مقدس تقویت شود.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه دهه شصت دوران پرحادثه و پر افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، افزود: هرچه قدر روحیه جهادی و انقلابی بیشتر تقویت شود در کار‌ها موفق‌تر خواهیم چراکه رمز موفقیت در تمامی عرصه‌ها تاسی از رزمندگان اسلام، فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار اشتری توجه به ابعاد مختلف فرهنگ دفاع مقدس را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: این موضوع تاثیر شگرفی بر ذهن زلال جوانان دارد آن هم در این دوران که دشمن در همه عرصه‌ها جوانان ما را هدف قرار داده است، بنابراین باید در این زمینه‌ها بیشتر کار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس ایثارگری و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری است مانند مأمورپلیسی که با جانفشانی فردی را از خود سوزی نجات و چند روز بعد خودش شهید و اعضای بدنش را نیز اهدا کرد از اینگونه مجاهدت‌ها در حوزه‌های مختلف پلیسی در جای جای کشور از شهر‌ها گرفته تا دورترین نقاط مرزی در حال انجام است.

فرمانده ناجا در خاتمه از اساتید درون و برون سازمانی، روسا و معاونان نیروی انتظامی که در این جلسه حضور داشتند به دلیل پشتکار و زحماتی که در انتقال دانش و تجربیات خود به دانشجویان متحمل می‌شوند، قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه سردار «رضا طبیبی» دبیر شورای عالی و رئیس سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی دفاع مقدس ناجا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این سازمان در سال ۹۹ ارائه کرد و همچنین اساتید گروه دفاع مقدس نیز به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با هدف بهبود و ارتقاء اثربخشی در برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های آموزشی دانشگاه علوم انتظامی امین پرداختند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار