عضو کمیسیون عمران مجلس:

جبهه مقاومت توانایی هدف قرار دادن مراکز حساس اسرائیل را دارد

خانی معتقد است وضعیت فلسطین و لبنان امروز مانند ۴۰ سال گذشته نیست و امروز در لحظه پاسخ تعرض اسرائیل را با هدف قرار دادن مواضع این رژیم، می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 29April 2021

جبهه مقاومت توانایی هدف قرار دادن مراکز حساس اسرائیل را دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به پرتاب بیش از ۳۰ موشک توسط حماس به مواضع رژیم صهیونیستی در پی تعرض این رژیم به نوار غزه، اظهار داشت: بعد از اصابت این موشک‌ها به نقاط حساس اسرائیل همگان دریافتند که جنجال صهیونیست‌ها در نفوذناپذیر خواندن سامانه گنبد آهنین، توخالی بوده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گنبد آهنین اسرائیل را طبلی توخالی توصیف کرد و افزود: امروز قدرت مقاومت تبدیل به یک قدرت برتر در سطح منطقه و به همگان ثابت شده که روند پیشرفت آن بسیار بیشتر از گذشته است.

وی افزود: فلسطین و لبنان امروز، همان کشور‌های ۴۰ سال پیش نیستند و به لحاظ سیاسی و نظامی تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار شده‌اند.

خانی در ادامه با بیان اینکه امروز آن‌هایی که تصور می‌کردند می‌توانند یک روزه لبنان و فلسطین را تصرف کنند، شاهد قدرت جریان مقاومت هستند، عنوان کرد: امروز قدرت جریان مقاومت به حدی افزایش یافته که بلافاصله بعد از تعرض اسرائیل به آن‌ها پاسخ می‌دهند در صورتی که در گذشته این پاسخ با گذشت زمان صورت می‌گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به آسیب پذیری جدی اسرائیل خاطرنشان کرد: حتی فراتر از پاسخگویی، حزب الله و فلسطینیان مراعات برخی ملاحظات را در قبال رژیم صهیونیستی دارند در غیر این صورت می‌توانند به‌راحتی مراکز سیاسی و هسته‌ای این رژیم را با نقطه زنی مورد هدف قرار دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار