فرمانده سپاه قدس گیلان:

روز جهانی قدس، روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی است

سردار «عبدالله‌پور» گفت: روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های این روز بزرگ برای اعتلای امت اسلام استفاده کنیم
کد خبر: ۴۵۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 29April 2021

روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز (پنج‌شنبه) در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس، با اشاره به منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رعهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس را روز اسلام دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت»؛ بنابراین امیدواریم با رهبری،ژ ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این مهم تحقق پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدس همیشه زنده است و ویروس کرونا نمی‌تواند آرمان ملت مظلوم فلسطین را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: باید زمینه بزرگداشت روز جهانی قدس را متناسب با شرایط فعلی جامعه فراهم کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، متذکر شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مواسات یکی از نرم افزار‌های انقلاب اسلامی است که اکنون در کشور شکل گرفته و شاهد اثرات معنوی آن هستیم؛ بنابراین باید از این فرصت برای پاسداشت و بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی استفاده کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مواسات توانست کشور را در مقابل آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیمار کرونا بیمه کند، خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی که در قالب مواسات در سطح جامعه توزیع می‌شود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که به صورت رسمی از رسانه‌ها منعکس می‌شود و مردم به برکت مواسات گره از کار همدیگر باز می‌کنند.

وی با اشاره به نقش آفرینی بی‌بدیل رزمندگان لشکر ۱۶ قدس گیلان در جبهه مقاومت با پرچمداری «سردار حق بین»، تاکید کرد: خون شهید سلیمانی‌ها و حق‌بین‌ها ذخیره انقلاب اسلامی است و مردم به تاسی از شهدا وارد میدان مواسات می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار برگزاری یک حرکت عظیم مواسات در روز قدس شد و تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی با طراحی ویژه، اهمیت روز جهانی قدس، بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، مشارکت حداکثری در انتخابات و اقدامات بسیج سازندگی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به فعالیت خودجوش پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات جهت بزرگداشت روز قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اعلام پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های این روز بزرگ برای اعتلای امت اسلام استفاده کنیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه مواسات روز قدس استان گیلان می‌تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود، خاطرنشان کرد: با همفکری و همدلی می‌توانیم علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، مسئله فلسطین را برجسته کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار