رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

راهپیمایی روز قدس در استان گیلان برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: با توجه به موج جدید بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، روز جهانی قدس امسال حتی به شکل کاروان خودرویی در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نمی‌شود و همه برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس سلامت‌محور و با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 29April 2021

شعار روز جهانی قدس/ «آزادی قدس نزدیک است»به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز (پنج‌شنبه) در نشست بزرگداشت روز جهانی قدس، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی بزرگترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم منحوس صهیونیستی یکی از مهمترین حامیان خود را در منطقه از دست داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه حذف اسرائیل از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران اعلام شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت فلسطین جاری کرد.

وی پیروزی انقلاب را موجب ظهور و بروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و سایر کشور‌های عربی دانست و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان فهمیدند که برای رهایی از بند استکبار جهانی نیازی به تکیه بر دولت‌های خود فروخته عربی و درخواست کمک از مجامع بین‌المللی نیست؛ بلکه باید با توکل بر خداوند و تکیه بر اعتقادات عمیق اسلامی و پرورش جوانان مجاهد، با دولت‌های غاصب و فاسد مبارزه کنند تا به آرمان والای آزادی برسند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه گناه بزرگ سازش و عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های عربی همچون امارات، بحرین و سودان با رژیم دژخیم و غاصب صهیونیستی و چشم بستن بر جنایات آنان علیه ملت مسلمان فلسطین، خیانتی بزرگ به آرمان مقدس فلسطین است، خاطرنشان کرد: این‌گونه تحرکات همچون تضعیف مقاومت اسلامی، خاموش کردن فریاد عدالت‌خواهی ملت فلسطین و مشروعیت بخشیدن به رژیم خودکامه و استکباری اسرائیل را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران و بشارت رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران انزوا و افول رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهان‌خوار آغاز شده است، متذکر شد: با اتحاد مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت اسلامی، نابودی کامل اسرائیل نزدیک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز جهانی قدس را نماد استکبارستیزی مردم مسلمان ایران و آزادی‌خواهان جهان دانست و تاکید کرد: هر ساله مردم جهان با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت با آرمان والای امام خمینی (ره)، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و حمایت همه‌جانبه و علنی خود را از مظلومان جهان و انزجار عمیق خویش را از زورگویان شیطان‌صفت دنیا به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: دستان پلید و ناپاک اسرائیل در برخی تحرکات علیه انقلاب اسلامی همچون ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، ترور دانشمندان هسته‌ای و همچنین اقدامات خرابکارانه در تأسیسات هسته‌ای مشهود است.

حجت‌الاسلام اشجری خاطرنشان کرد: این‌گونه جنایات استکبار جهانی در زمان مناسب قاطعانه و به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد و جوانان مجاهد و غیور میهن اسلامی دستان شیطانی صهیونیسم بین‌الملل و هر قدرت استکباری را که بخواهد در برابر مطالبات حقه ملت مسلمان ایران بایستد قطع خواهند نمود.

وی شعار روز جهانی قدس سال‌جاری را «آزادی قدس نزدیک است» اعلام کرد و متذکر شد: با توجه به موج جدید بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، روز جهانی قدس امسال حتی به شکل کاروان خودرویی در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نمی‌شود و همه برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس سلامت‌محور و با رعایت کامل مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم استانی روز جهانی قدس با سخنرانی آیت‌الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مراسم پنج‌شنبه (۱۶ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۳۰ به صورت نمادین در یکی از مساجد شهر رشت همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) برگزار خواهد شد.

وی افزود: توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه، تولید محتوا و انتشار گسترده یادداشت، تحلیل، پوستر، کاریکاتور، عکس‌نوشته، موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه، نماهنگ، استوری و…، ایجاد نماد‌های بصری در سطح شهر‌ها از جمله دیوارنگاری، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین بزرگ شهرها، بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه‌های بسیج و سازمان‌های مردم نهاد، بهره‌مندی از رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برگزاری وبینار‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های آنلاین فرهنگی و هنری، برگزاری عصر شعر، فضاسازی و تبلیغات شهری، تولید و پخش برنامه‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی و… برخی از برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی قدس در استان گیلان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار