معاون نیروی انسانی ناجا:

بودجه معسرین و معلولان ناجا هر سال متفاوت است

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: بودجه ای که در خصوص امور معسرین، معلولین و حق نگهداری از بیماران خاص در نظر گرفته می شود، براساس بودجه کل نیروی انتظامی بوده و از این رو بودجه بخش معسرین و معلولان هر سال نسبت به سال گذشته متفاوت است.
کد خبر: ۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ - 25April 2015

بودجه معسرین و معلولان ناجا هر سال متفاوت است

به گزارش " دفاع پرس "، سردار محمدتقی عصار معاون نیروی انسانی ناجا به مناسبت هفته سلامت در عیادت از بیماران بیمارستان امام سجاد (ع) در خصوص بودجه امور معسرین، معلولین و حق نگهداری از بیماران خاص گفت: بودجه هایی که در این خصوص در نظر گرفته می شود، براساس بودجه کل نیروی انتظامی بوده و توان پلیس در این بخش در بودجه سالانه ناجا متبلور می شود، از این رو بودجه بخش معسرین و معلولان هر سال نسبت به سال گذشته متفاوت است.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که دردهای کارکنانی که به دلایل گوناگون دچار آسیب شده اند را به حداقل برسانیم و در این راستا سعی می کنیم هرآنچه لازم است را در بودجه مدنظر قرار دهیم؛ البته در دنیای واقع محدودیت هایی وجود دارد.

معاون نیروی انسانی ناجا بیشترین کارکرد اختصاص بودجه به این بخش را برای زمانی دانست که فرد از عهده مخارج سنگین درمان و داروهای خود عاجز است و این بودجه به وی و خانواده اش کمک می دهد؛ برای استفاده از این بودجه، کمیسیون های مربوطه به آن برگزار شده و در واقع باعث تحولی در وضعیت زندگی فرد می شود.

به گفته عصار، بودجه های اختصاص داده شده در این بخش قابلیت جابجایی نیز دارند بطوری که برای مثال اگر 20 میلیارد تومان برای یکسال برای بخش کمک به امور معسرین و معلولان اختصاص داده شده با توجه به شرایط، این مبلغ، قابلیت جابجایی و تزریق به بخش های دیگر این طرح را دارد تا افراد آسیب دیده مورد حمایت قرار گیرند.

معاون نیروی انسانی ناجا تصریح کرد: این طرح همواره مورد تأکید فرمانده نیروی انتظامی بوده و ما نیز براساس وظیفه خود در این راستا عمل می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها