پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به‌مناسبت روز کارگر

سردار «محمدیان» با صدور پیامی، فرارسیدن روز کار و کارگر را به جامعه تلاش و تولید تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ - 29April 2021

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان البرز به‌مناسبت روز کارگربه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان»، فرمانده انتظامی استان البرز با صدور پیامی، فرارسیدن روز کار و کارگر را به جامعه تلاش و تولید تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

«در فرهنگ غني اسلامي، كار، نماد عزت و بالندگي فرد و جامعه و وسيله حفظ آبروست و هر جامعه‌ای كه اهل كار، چه فكري و چه بدني باشد، بهروزي و پیروزی‌اش تضمين خواهد شد.

كار کردن كارگر به‌قدری ارزشمند است كه رسول اکرم (ص) دست كارگري را كه براثر كار و فعاليت ورم كرده بود، بلند كردند و فرمودند: اين دستي است كه هیچ‌گاه آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند، اين دستي است كه خدا و رسولش آن را دوست می‌دارد، كسي كه از دست رنج خود روزی‌اش را فراهم كند، خداوند با نظر رحمت به او می‌نگرد.

در این برهه حساس از تاریخ انقلاب که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه کشور را از دسترسی به امکانات خارجی محروم کرده‌اند، سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور یعنی کارگران شریف و زحمتکش در سنگر کار و کوشش، حساس‌ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را حرکت می‌دهند.

جامعه‌ کارگری ما آن‌چنان‌که در آزمون‌های بزرگ دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داده است، از عمق جان دارای وجدان کاری و ملی بوده و همواره در صفوف مقدم جهاد و مقاومت ایفای نقش نموده‌اند.

کارگران عزیز کشورمان در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب دوشادوش دیگر دلسوزان و تلاشگران نظام اسلامی، همواره در صفوف مقدم کار و سازندگی برای آبادانی و استقلال کشور ایفای نقش کرده‌اند.

اینجانب ضمن تقدير و قدرداني از زحمات كارگران متعهد و پرتلاش استان البرز، اين روز خجسته را به يكايك آنان تبريك عرض نموده و توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار