مستند «لمس مرگ» رونمایی شد/ تجلیل از غسال‌های اموات کرونایی

مراسم رونمایی از مستند«لمس مرگ» و تجلیل از متولیان تغسیل و تدفین اموات کرونایی با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ - 29April 2021

مستند «لمس مرگ» رونمایی شد/ تجلیل از غسال‌های اموات کروناییبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران صبح امروز در مراسم رونمایی از مستند «لمس مرگ» و تجلیل از متولیان تغسیل و تدفین اموات کرونایی در حسینیه عطر یاس بهشت زهرا سلام الله علی‌ها ضمن تقدیر از زحمات تغسیل و تدفین اموات کرونایی اظهار کرد: مردم ما در روز‌های سخت کرونایی با اقدامات جهادی و مؤمنانه تغسیل دهندگان، بابت تکریم از اموات خود مطمئن بودند و این عزیزان اجازه ندادند کوچکترین بی‌احترامی و سهل انگاری در تدفین اموات کرونایی در این موقعیت حساس کنونی انجام شود.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران ساخت مستند «لمس مرگ» گفت: این مستند توانست گوشه‌ای از زحمات مهم و ارزشمند تغسیل دهندگان اموات کرونایی را به مردم عزیز نشان دهد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش از اقدامات این آرامستان در ایام کرونا از معاونت فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران و سازندگان مستند لمس مرگ تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم به نمایندگان تغسیل دهندگان و جهادگران طلبه و بسیجی که در این ایام تلاش‌های زیادی کردند هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها