معاون فرهنگی بنیاد شهید:

جانفشانی ایثارگران باعث سربلندی ایران اسلامی شد

سردار سلیمانی در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران باعث سربلندی و افتخار برای میهن اسلامی شد.
کد خبر: ۴۵۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 30April 2021

جانفشانی ایثارگران باعث سربلندی ایران اسلامی شدبه گزارش گروئه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (جمعه) در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار با والدین شهید «عرفان کطری» از شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی تاسوعای حسینی و «گل بی‌بی ملازهی» مادر شهید «عبدالغنی ملازهی» از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های کنارک، چابهار و زرآباد بازدید کرد و در این بازدید‌ها اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردو‌های فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در مراسم افطاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های مرزی راسک و سرباز در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راسک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایثارگران معزز، اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیور و مرزنشین شهرستان‌های راسک و سرباز هستم.

سردار سلیمانی افزود: شهدا و ایثارگران در مسیر معامله با خداوند بزرگ از جان و مال و خانواده‌های خود گذشتند و این جانفشانی و از خودگذشتگی باعث سربلندی و افتخار برای میهن اسلامی شد و مسئولان و خادمان شهدا این عزت و افتخار و سربلندی را مدیون و مرهون جانفشانی این عزیزان می‌دانیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت خدمت به ایثارگران، افزود: به پاس داشت جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در جهت خدمت خالصانه به خانواده‌های این عزیزان نباید قصور و کوتاهی صورت گیرد چراکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اجر و پاداشی دارد که این اجر و پاداش کمتر از خود شهادت نیست.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: حضرت امام علی (ع) که یکی از بندگان مقرب درگاه الهی بودند با این همه فضیلت و بزرگی زمانی که در آستانه شهادت بودند فرمودند «به خدای کعبه که رستگار شدم» و این یعنی رستگاری و عاقبت به خیری را در شهادت می‌دیدند و این بیان گوهربار امیرالمؤمنین (ع) نشان از جایگاه بلند و عرفانی شهدا دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار