مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

برای قدردانی از شهدا باید وظایفمان در نظام اسلامی را به‌درستی انجام دهیم

گروئی ساردو گفت: اگر می‌گوییم قدردان شهدا باشیم، باید باور‌ها و وظایفی را که در نظام اسلامی به دوش ماست به‌ درستی انجام بدهیم و این با حرف و شعار درست نمی‌شود بلکه باید به آنها عمل کنیم.
کد خبر: ۴۵۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 28April 2021

برای قدردانی از شهدا باید وظایفمان در نظام اسلامی را به‌درستی انجام دهیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، احمد گروئی ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان همراه با فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی دیگر از مسئولان استان در سالروز شهادت شهید والامقام «اصغر احتشامی» با همسر و فرزندان این شهید گرانقدر دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این دیدار اظهار داشت: امروز مدیون ایثار و از خود گذشتی زنانی هستیم که فرزندان و همسران خود را درراه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کرده‌اند و باید گفت که امنیت امروز ما حاصل جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های این بزرگواران است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز از ویژگی‌ها و برکات انقلاب اسلامی به‌ حساب می‌آید، اجر و ثوابش برای شما خانواده شهداست، گفت: اگر می‌گوییم قدردان شهدا باشیم، باید باور‌ها و وظایفی را که در نظام اسلامی به دوش ما است به‌ درستی انجام بدهیم و این با حرف و شعار درست نمی‌شود، بلکه باید به آن‌ها عمل کنیم.

گروئی‌ساردو در ادامه افزود: همانطور که شهدای عزیز و گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز و بوم این کشور دفاع کردند، امروز نیز برادران نیروی انتظامی از جان خود می‌گذرند تا امنیت شهر را برقرار کنند تا هیچ عامل خارجی نتواند اقتدار این نظام را زیر سؤال ببرد.

مدیرکل بنیاد استان کرمان در پایان گفت: مادران و همسران گرامی شهدا، مصداق عینی ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری هستند، لذا معرفی این بزرگواران به‌ عنوان الگو‌های فرهنگی برای بانوان بسیار نیاز است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار