مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی؛

مادران شهدا سختی‌های فراوانی تحمل کرده‌اند

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: مادران شهدای عزیز و بزرگوار سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند که از دست هیچ‌کس به غیر از خانواده شهدا بر نمی‌آید.
کد خبر: ۴۴۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ - 07February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در هشتمین جشنواره ملی اسوه‌های صبر و مقاومت و اولین کنگره ملی 17 هزار شهیده جانباز و آزاده لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، اظهار داشت: این کنگره در راستای قدردانی از شهدا، آزادگان و جانبازانی است که برای حفظ کیان جمهوری اسلامی جانشان را فدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، بنیاد شهید، شهرداری و سایر ارگان‌ها در راستای برگزاری این برنامه همت کرده‌اند که نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
 
سردار عباسقلی‌زاده تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امروز تنها میزبان تعداد اندکی از خانواده‌های شهدا هستیم.
 
وی با بیان اینکه خوشحالیم که در این برهه تاریخی زندگی می‌کنیم، ادامه داد: امروزه حضرت فاطمه، حضرت زهرا و حضرت زینب الگوی مادران کشورمان هستند. 
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه بهشت زیر پای مادران شهداست، افزود: آنان سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند که از دست هیچ‌کس به غیر از خانواده شهدا بر نمی‌آید.
 
وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و صبر و پایداری مردم ایران و خانواده شهدا، این حکومت را تحویل صاحب واقعی آن که حضرت ولیعصر (عج) دهیم و تاکنون سختی‌ها و توطئه‌های فراوانی را با همدلی و اتحاد پشت سر گذاشته‌ایم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار