وبینار «قدس محور وحدت مسلمین» برگزار می‌شود

وبینار «قدس محور وحدت مسلمین» به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، ۱۵ اردیبهشت‌ از سوی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ - 01May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، وبینار «قدس محور وحدت مسلمین» از سوی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد با مشارکت دو نهاد فرهنگی مؤسسه امت واحده و جمعیت علمای پاکستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این وبینار با هدف زنده نگه داشتن قدس با استفاده از ظرفیت نخبگانی، تبیین توطئه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به اشغال فلسطین و تبیین دیدگاه‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مسئله فلسطین، روز چهارشنبه (۱۵ اردیبهشت‌) برگزار خواهد شد.

در این وبینار که با حضور سید علی حسینی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان برگزار خواهد شد، ۱۴ تن از نخبگان، استادان دانشگاه، علمای شیعه و اهل سنت، مدیران مدارس علمیه، رؤسای احزاب و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی به ارائه مقاله و سخنرانی خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، مردم شهرهای مختلف پاکستان هر ساله همگام با سایر کشورهای جهان روز قدس را گرامی داشته و با انجام راهپیمایی شکوهمند، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژِیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام و بر ادامه راه شهدای مقاومت تأکید می‌کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار