نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مطرح کرد؛

مذاکرات فقط برای برداشتن تحریم است نه موضوعی دیگر

آصفری گفت: مذاکرات وین صرفاً برای برداشتن تحریم‌ها است و طرح موضوعاتی دیگر در این مذاکرات پذیرفته نیست.
کد خبر: ۴۵۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 01May 2021

مذاکرات فقط برای برداشتن تحریم است نه موضوعی دیگر

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در گفت‌وگویی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تأکید کردند اگر مذاکراتی انجام می‌شود فقط برای برداشتن تحریم‌ها باشد و اقدام عملی باید در این زمینه انجام شود در غیر این مذاکره و گفتگو قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران به جد به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد هستند و تیم مذاکره کننده باید این را متوجه شود ما با آمریکایی‌ها تا زمانی که لغو تحریم‌ها را عملی نکنند حاضر به مذاکره نخواهیم بود.

وی تأکید کرد: در واقع اجازه فرصت سوزی به غربی‌ها داده نمی‌شود و نمی‌گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند، تیم مذاکره کننده نباید به آمریکایی‌ها این فرصت را بدهند تا هم برجام با بپذیریم و هم زیر فشار تحریم‌ها برویم..

آصفری عنوان کرد: اینکه ۷ سال معطل غربی‌ها در برجام ماندیم اشتباه استراتژی مجلس و دولت بود که اکنون مجلس یازدهم به دنبال آن است که آمریکایی‌ها نسبت به انجام تعهدات خود و برداشتن تحریم‌ها اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: اگر آمریکایی‌ها زیر بار رفع تحریم‌ها نروند مجلس مصوبات و گزینه‌های دیگری برای تصویب در صحن علنی دارد و در زمان مقرر دنبال می‌شود آن زمان برگرداندن تیم مذاکره کننده به میز مذاکرات غیر ممکن خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها