برگزاری نشست دوجانبه ایران و روسیه در آستانه نشست امروز کمیسیون مشترک برجام

عراقچی و اولیانوف روسای هیئت‌های ایران و روسیه امروز در آستانه نشست روز جاری کمیسیون مشترک برجام در وین در جلسه‌ای به رایزنی نشستند.
کد خبر: ۴۵۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 01May 2021

نشست دوجانبه ایران و روسیه در آستانه نشست امروز کمیسیون مشترک برجامبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در حالی که قرار است نشست کمیسیون مشترک برجام عصر امروز (شنبه) به منظور بررسی و جمع‌بندی نتیجه کارگروه‌های کارشناسی سه‌گانه هسته‌ای، تحریمی و ترتیبات اجرایی در سطح روسای هیئت‌ها در شهر وین برگزار شود، «سید عباس عراقچی» رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی و «میخائیل اولیانوف» رئیس هیئت روسی در وین صبح امروز (شنبه) در نشستی دوجانبه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست که قدری به طول انجامید، عراقچی و اولیانوف ضمن هماهنگی مجدد درباره مواضع خود، بر ضرورت استمرار نزدیکی مواضع دو کشور تأکید کردند.

طرف روس نیز بار دیگر بر حمایت خود از توافق هسته‌ای و لزوم رفع تحریم‌های ایران از سوی آمریکا، تأکید کرد.

خاطرنشان می‌شود، نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت‌های ایران و ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا قرار است تا ساعاتی دیگر برای بررسی نتیجه کار گروه‌های کارشناسی، برگزار شود و آنگونه که اعلام شده، هیأت‌های مذاکره کننده بعد از این نشست به پایتخت‌ها باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ 351

نظر شما
پربیننده ها