معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی برای محرومان با همکاری سپاه و بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰

عبدالملکی گفت: با همکاری بسیج سازندگی و سپاه ۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۰ ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۲ - 02May 2021

ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی برای محرومان با همکاری سپاه و بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰«حجت الله عبدالملکی» معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: براساس آمار رسمی دولت، از ۵۲۰ هزار شغل ایجاد شده در سال گذشته بیش از ۱۹۹ هزار شغل در کمیته امداد تولید شده که معادل ۳۸ درصد اشتغال کشور است؛ این رقم بدون محاسبه اشتغال از طریق کاریابی این نهاد بوده که در صورت محاسبه این عدد، سهم کمیته امداد در اشتغال کشور حدود ۴۵ درصد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با رفع مانع تولید شاهد جهش تولید و رونق اشتغال باشیم، گفت: با همکاری بسیج سازندگی و سپاه ۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال ۱۴۰۰ ایجاد خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: ما در کمیته امداد، اشتغال تولیدمحور را دنبال می‌کنیم و در این میان تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بسیج سازندگی استفاده کنیم؛ مساله اشتغال محرومان وظیفه و تکلیف ماست و بسیج سازندگی و سپاه به کمک ما آمدند.

عبدالملکی گفت: اشتغال‌زایی برای محرومان با کمک سپاه در سال ۱۳۹۹ در ۱۱ استان به صورت آزمایشی اجرا شد که نتیجه آن توسعه اجرای این همکاری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار