فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:

«اسلام ناب محمدی» تنها راه نجات ایران است

سرهنگ «جوکار» با بیان اینکه «اسلام ناب محمدی» تنها راه نجات ایران است، گفت: عشق به شهادت، همان کلیدی بود که امام خمینی (ره) آن را یافت و با این ابزار سرفرازی، مردم را از یوغ بردگی نجات داد.
کد خبر: ۴۵۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ - 02May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «عباس جوکار» فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی یزد در اولین یادواره شهدای کارخانه «سلک باف» که به‌همت حوزه کارگری «حمزه سیدالشهداء» ناحیه مرکزی یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مقام شامخ شهدای کارگری کشور و ۱۰ شهید کارخانه «سلک باف» اظهار داشت: اگر مروری در تاریخ معاصر داشته باشیم، متوجه شأن و منزلت شهدای عزیز و رشادت‌های جانانه‌شان در عرصه‌های مختلف می‌شویم.

تنها راه نجات ایران «اسلام ناب محمدی» است

تنها راه نجات ایران، اسلام ناب محمدی است

وی افزود: قرارداد‌های استعماری، حضور مستشاران آمریکایی و دخالت انگلیسی‌های خبیث، اعدام بزرگانی همچون شیخ «فضل‌الله نوری» به جرم اسلام‌خواهی، ما را به این باور عمیق رساند که تنها راه نجات ایران، اسلام ناب محمدی است و عشق به شهادت همان کلیدی بود که امام خمینی (ره) آن را یافت و با این ابزار سرفرازی، مردم را از یوغ بردگی نجات داد.

جوکار با اشاره به تفکر و اندیشه ناب امامین انقلاب، افزود: کشور ما راهی به جز مقابله با استعمار و استکبار ندارد و باید با تمام قوا با ابرقدرت‌ها مقابله کند؛ چراکه به فرموده حضرت امام خمینی (ره) در این مسیر چه کشته شویم و چه بکشیم، پیروزیم.

فرمانده ناحیه مرکزی یزد اذعان داشت: شهدای مدافع حرم، کشور برای عزت و شرف مسلمانان و ملل مظلوم اسلامی نه‌تنها در مرز‌های کشور، بلکه خارج از مرز‌ها آماده دفاع بودند و کارگران عزیز ما در مسیر تحقق شعار سال که همان مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها از امر مهم تولید است، برای تحقق استقلال و عزت روزافزون ایران اسلامی، در جبهه مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها