فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

شهید سلیمانی نماد «ما می‌توانیم» بود

سردار «کریمی» گفت: شهید سلیمانی نماد «ما می‌توانیم» بود و با همین روحیه توانست بسیاری از توطئه‌ها را شکست دهد و در واقع نشان داد با روحیه ولایتمداری و انقلابی می‌توان در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد.
کد خبر: ۴۵۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 02May 2021

شهید سلیمانی نماد «مامیتوانیم» بود/شهید سلیمانی بزرگترین معلم دنیا بود

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله عصر امروز (یکشنبه) در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) و عاشورا بود که با تاسی از تفکر و نهضت امام خمینی (ره) و پیروی از ولایت فقیه توانست افتخارات زیادی برای جهان اسلام کسب کند.

وی گفت: شهید سلیمانی مرد میدان در همه صحنه‌ها بود و در حیات با برکت خود علاوه بر اینکه در میدان‌های نظامی و دفاعی موفقیت کسب کرد همچنین در میدان‌های خدمت‌رسانی، مردم داری و دفاع از مظلومان پیشتاز بود.

کریمی عنوان کرد: شهید سلیمانی تجسم تحقق اراده ملت مسلمان ایران در همه صحنه ها بود و در طول حیات با برکت همواره برای ملت ایران و نظام اسلامی عزت، اقتدار و سربلندی کسب میکرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بزرگترین معلم دنیا بود که به همه درس شجاعت، غیرت، مردانگی و مقاومت داد،گفت: امروز شناخت و تبیین راه و مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان یک ضرورت است و شهید سلیمانی بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه است و امروز ملت ایران و سایر ملت های مسلمان باید قهرمان واقعی نسل خود را بیشتر بشناسند.

فرمانده سپاه روح الله افزود: تربیت و پرورش نسل‌های جدید با تاسی از مکتب شهید سلیمانی می تواند کشور را از مقاطع مختلف نجات دهد و این مسئله باید مورد توجه باشد.

این مسئول تأکید کرد: شهید سلیمانی نقش بسیار موثری در اتحاد امت اسلام برای مبارزه با استکبار جهانی ایفا کرد و در واقع شهید سلیمانی نمونه عینی آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود.

کریمی بیان داشت: رفتار فروتن شهید سلیمانی در مقابل با خانواده‌ معظم شهدا برای همه ما باید درس مهمی باشد چرا که اگر اعتقاد داریم راه و مکتب شهدا را ادامه می‌دهیم باید به خانواده معظم آنها احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نماد «مامی‌توانیم» بود و با همین روحیه توانست بسیاری از توطئه‌ها را شکست دهد و در واقع نشان داد با روحیه ولایتمداری و انقلابی میتوان در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: شهید سلیمانی با توانمندی‌ها و مجاهدت‌های خود توانست بین میدان نبرد و صحنه دیپلماسی پیوند برقرار کند و دستاورد این اقدام پیروزی‌های بزرگ و سربلندی برای ملت ایران بود.

این مسئول با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی همواره در جامعه زنده و پویا خواهد ماند، گفت امروز ملت ایران و ملت‌های مسلمان به شهید سلیمانی و مکتب ایشان افتخار می‌کنند و تاریخ به وجود قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهدای مقاومت افتخار می‌کند.

کریمی با اشاره به اینکه تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و استان مرکزی یک اقدام لازم و ضروری است، گفت: این ستاد باید با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی نقش آفرینی خوبی در طول سال داشته باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از رسالت های مهم ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی که باید با مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و نهادها رقم بخورد تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی به نسل جوان است که باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار