فرمانده سپاه چالدران:

باید از تفکرات شهید مطهری در راستای دفاع از ولایت‌فقیه استفاده کرد

سرهنگ نقشی گفت: باید همواره از تفکرات و اندیشه شهید مطهری در راستای دفاع و پیروی از ولی فقیه و برای سازندگی کشور در تمامی عرصه‌ها استفاده کرد و همواره راه این شهیدان را باید ادامه داد.
کد خبر: ۴۵۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 02May 2021

باید از تفکرات شهید مطهری در راستای دفاع از ولایت‌فقیه استفاده کرد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، همزمان با 12 اردیبهشت ماه مراسم بزرگداشت شهادت استاد فرزانه آیت الله شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و تعدادی از پرسنل و فرماندهان حوزهای مقاومت بسیج، مربیان عقیدتی و رابطین نمایندگی در سپاه و بسیج در محل حسینیه سپاه چالدران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ جلیل نقشی فرمانده سپاه چالدران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی، نام‌گذاری سالروز شهادت استاد شهید مطهری در نیروهای مسلح به نام هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم در حوزه و دانشگاه را یک کار بزرگ و انقلابی دانست.

وی ادامه داد: استاد شهید مطهری، معلم نمونه، استاد مومن، انقلابی و برجسته در تمام حوزه های دینی و دانشگاهی بود، کتاب ها، اثرات علمی و دینی به جا مانده از ایشان، یک سرمایه بسیار عظیم و بزرگ برای کشور عزیز و سرافرازمان ایران است.

فرمانده سپاه چالدران خاطرنشان کرد: شهید مطهری جزء اساتید فرهیخته و دانشمندی بود که در حال حاضر هم الگوی نمونه و مناسبی  برای نسل امروز و آینده است؛ بنابراین ما باید همواره از تفکرات و اندیشه این استاد شهید در راستای دفاع و پیروی از ولی فقیه و برای سازندگی کشورمان در تمامی عرصه ها استفاده کنیم و همواره راه این شهیدان را باید ادامه بدهیم.

در پایان مراسم از مربیان برتر عقیدتی با اهداء لوح تقدیر و جایزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار