فرمانده انتظامی البرز:

نقش معلمان و مربیان در رشد و پیشرفت جامعه بی‌بدیل است

سردار «محمدیان» با اشاره به جایگاه ویژه معلمان و مربیان در تعالیم اسلامی، گفت: نقش معلمان و مربیان در رشد و پیشرفت جامعه بی‌بدیل است.
کد خبر: ۴۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 03May 2021

نقش معلمان و مربیان در رشد و پیشرفت جامعه بی‌بدیل استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش این استان، ضمن تبریک روز معلم و تقدیر و تشکر از زحمات این مجموعه پرتلاش، اظهار داشت: عملکرد این مجموعه از جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار است و ما همیشه قدردان قشر فرهنگی هستیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه معلمان و مربیان در تعالیم اسلامی، بر اهمیت کار معلمان و مربیان در تربیت و آموزش دانش آموزان تأکید و خاطرنشان کرد: نقش معلمان و مربیان در رشد و پیشرفت جامعه بی‌بدیل است. قداست این شغل بر همگان پیداست و اثرگذاری این موضوع بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار ملموس است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: معلم انسان‌ساز است و می‌تواند با تربیت انسان‌های بزرگ و اثربخش، جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهد. این قشر فرهنگی جامعه دلسوزانه در راه پیشرفت و ترقی جامعه در تلاش هستند.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در معاونت اجتماعی البرز در زمینه آموزش والدین و دانش آموزان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، افزود: تعامل بیشتر پلیس با مجموعه آموزش و پرورش استان نویدبخش اثرات مثبت و مؤثر در زمینه کاهش آسیب‌ها و افزایش سطح آگاهی والدین و دانش‌آموزان است.

محمدیان مطرح کرد: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع کرونا در جامعه پیش آمد، استفاده از نرم‌افزار «شاد» تصمیم خوبی بود گرچه در این فضا خطراتی همچنان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند؛ لذا آگاه‌سازی دانش‌آموزان و والدین آن‌ها از آسیب‌های این فضا ضرورت دارد و در این راستا پلیس فتا ضروری دانست با ورود به این فضا از آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی بکاهد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه آگاه‌سازی والدین و کودکان نسبت به تهدیدات فضای مجازی می‌تواند گامی مهم در راستای پیشگیری از آسیب‌های موجود در این فضا باشد، گفت: والدین و دانش‌آموزان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار