مسئول گروه جهادی حضرت خدیجه کبری (س) خبر داد؛

توزیع ۱۵۵ هزار قرص نان صلواتی به نیابت از شهدا در سیستان و بلوچستان

گزمه گفت: گروه جهادی حضرت خدیجه کبری (س)، یک سالی است در سیستان و بلوچستان مجتمع نانوایی ایجاد کرده که توانستیم در این مدت ۱۵۵ هزار قرص نان صلواتی طبخ و به نیابت از شهدا میان نیازمندان توزیع کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ - 05May 2021

توزیع ۱۵۵ هزار قرص نان صلواتی به نیت از شهدا در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا گزمه» مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) در گفت‌وگویی اظهار داشت: گروه جهادی حضرت خدیجه کبری (س) یک سالی است که با همت حجت‌الاسلام «بی‌آزار تهرانی»، مجتمع نانوایی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را از اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و همزمان با سالروز رحلت ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) افتتاح کرده است.

وی افزود: این مجتمع نانوایی در بازه یک ساله تا اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ با تمام سختی‌ها، مشکلات و ناملایمات، بدون دریافت آرد دولتی و کمک‌های مردمی، بیش از ۱۵۵ هزار قرص نان تافتون رایگان و با هزینه تقریباً ۵۰۰ میلیون تومانی به‌صورت روزانه و مستمر با همکاری ائمه محترم جمعه منطقه سیستان و بلوچستان به خانواده‌های عزتمند و نیازمند این منطقه به‌ویژه فاقدین مدارک در شهر‌های زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، بنجار و علی‌اکبر توزیع کرده است.

گزمه ادامه داد: همچنین بیش از سه تن کیک و کلوچه صلواتی با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در مناسبت‌های مختلف بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

موسسه خیریه ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) در پایان با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها در حالی بوده است که به دلیل عدم حمایت از این مجتمع، بار‌ها تا مرز تعطیلی رفته است، خاطرنشان کرد: برای ادامه داشتن این سنت نیکو، از خیرین، مراکز نیکوکاری، هیئت‌ها و مساجد دعوت می‌کنیم تا هزینه پخت نان یک یا چند روز در ماه را بر عهده گیرند و نان صلواتی به این مردم عزتمند این منطقه اهدا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار