تشکیلات خودگردان فلسطین:

قدس و آرمان فلسطین در خطرنا‌ک‌ترین مرحله به سر می‌برد

ابوردینه با بیان اینکه آرمان فلسطین در سایه توطئه‌های رژیم صهیونیستی برای نابودی هویت فلسطینی قدس در خطرناک‌ترین شرایط قرار دارد، گفت باید با وحدت ملی به سمت مبارزه‌ای طولانی و دشوار برویم.
کد خبر: ۴۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 05May 2021

قدس و آرمان فلسطین در خطرنا‌ک‌ترین مرحله به سر می‌بردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان وحدت ملی داخلی در مقابله با خطرناک‌ترین مرحله برای آرمان فلسطین و شهر قدس اشغالی را خواستار شد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، «نبیل ابوردینه» در بیانیه‌ای خبری اظهار داشت: مرحله کنونی که آرمان فلسطین با آن روبه‌روست، خطرناک‌ترین مرحله برای پروژه ملی ما، تاریخ ما و مقدسات اسلامی و مسیحی ماست، چیزی که به هم پیوستگی صفوف فلسطین را ضروری می‌کند.

این مقام تشکیلات خودگردان بر اتحاد ملی فلسطین در حمایت از قدس و مقاومت دلیرانه مردم آن در رویارویی با رژیم اشغالگر تاکید کرد و گفت: اسرائیل برای نابودی موجودیت ثابت و دائمی فلسطینی‌ها در شهر قدس نقشه کشیده است.

ابوردینه گفت: هم اکنون نبرد نبرد‌ها آغاز شده است. نبرد قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی و هویت عربی و میراث و تاریخ آن است و این رویارویی طولانی و دشوار است و پیروزی در آن محال نیست.

وی افزود: باید قطب‌نمای مبارزه فقط به سمت رژیم اشغالگر باشد که جنگ سهمگینی را برای پایان دادن به حضور فلسطینی‌ها و نابودی آرمان ملی آن‌ها به راه انداخته است.

سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان گفت: قدس مثل همیشه قبله ملت فلسطین است و خط سیاسی است که تعرض به آن به هیچ وجه ممکن نیست.

«صالح رافت» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین نیز رژیم صهیونیستی را به اجرای سیاست پاکسازی نژادی و آواره ساختن اجباری علیه فلسطینیان در محله الشیخ جراح در شرق قدس متهم کرد و گفت: تخریب خانه‌ها و تصرف آن و سرقت زمین‌ها وثروت فلسطینی‌ها نظیر آنچه امروز در محله‌های الشیخ جراح و سلوان جریان دارد و حمله به مقدسات دینی اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی منطقه را به سمت خشونت و هرج و مرج بیشتر سوق خواهد داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار