نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس:

همه آزادگان جهان باید کالا‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: برای فشار به رژیم صهیونیستی و منزوی کردن این رژیم همه آزادگان جهان باید مصرف کالا‌های این رژیم را تحریم کنند.
کد خبر: ۴۵۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 06May 2021

همه آزادگان جهان باید کالا‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «همایون سامه یح نجف‌آبادی» نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: همه آزادگان جهان و به ویژه مسلمانان باید مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

وی افزود: تحریم مصرف کالا‌های فرانسوی توسط مسلمانان به دنبال اهانت آن‌ها به پیامبر اسلام دیدیم که چه تأثیری داشت و رئیس جمهور و نخست‌وزیر فرانسه را وادار به عذرخواهی کرد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: برای منزوی ساختن رژیم صهیونیستی یکی از بهترین کار‌ها تحریم مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی از سوی آزادگان جهان است.

سامه یح خاطرنشان کرد: ایرانیان کلیمی بر تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی تأکید دارند و آن را یک ضرورت می‌دانند.

وی افزود: مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی در واقع یک جور پذیرش چنین کشوری است و به نوعی به آن‌ها مشروعیت می‌دهد و موجب قوی شدن آن‌ها از نظر اقتصادی می‌شود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس در پایان گفت: بر همین اساس برای فشار وارد کردن و منزوی ساختن رژیم صهیونیستی باید مصرف کالا‌های رژیم صهیونیستی تحریم شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها