مردم یمن فردا بزرگ‌ترین تجمع جهان را در حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهند کرد

سفیر یمن در ایران گفت: فردا حضور صد‌ها هزار نفری مردم یمن را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شاهد خواهیم بود و بدون اغراق این بزرگ‌ترین تجمع در جهان خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 06May 2021

مردم یمن فردا بزرگ‌ترین تجمع جهان را در حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهند کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نشست «آزادی قدس نزدیک است»، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین و از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

در این نشست، ابراهیم محمدالدیلمی سفیر یمن در ایران، اظهار داشت: روز قدس روز بیداری ملت‌های اسلامی است که امام خمینی (ره) با نگاه حکیمانه خود آن را به ما عطا کردند.

وی ادامه داد: امروز خوشبختانه شاهد افزایش قدرت مقاومت و شکسته شدن استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن در منطقه هستیم و همه این‌ها در سایه وحدت امت اسلامی حاصل شده که مرکز اصلی آن فلسطین است.

سفیر یمن در ایران گفت: برادران مومن شما در یمن امروز رنج می‌برند از محاصره ظالمانه‌ای که هفت سال است ادامه دارد و این به واسطه ایستادگی آنان در مسئله فلسطین است و شهدای زیادی را هم در این راه تقدیم کرده‌اند.

محمدالدیلمی با بیان اینکه مردم یمن، مسئله فلسطین را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌دانند، گفت: روز گذشته رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود از رژیم آل سعود خواستند که اسرای فلسطینی را در قبال آزادی خلبانان سعودی که در بند مقاومت یمن هستند، آزاد کند و این نشان دهنده اهمیت مسئله فلسطین و ضرورت وحدت جهان اسلام است.

وی افزود: این اقدام رهبر انصارالله، حرکتی تبلیغاتی و سیاسی نبود بلکه موضع تمام مردم مومن یمن است.

سفیر یمن در ایران گفت: فردا حضور صد‌ها هزار نفری مردم یمن را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شاهد خواهیم بود و بدون اغراق این بزرگ‌ترین تجمع در جهان خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار