عصائب اهل الحق:

مقاومت عراق با تصمیم ملی اخراج آمریکا، آزادی قدس را نزدیک‌تر می‌کند

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق ضمن تاکید بر تصمیم قاطع مقاومت عراق برای وادار کردن آمریکا به خروج از عراق گفت که در خصوص ایران این درایت رهبری و صبر مردم آن بود که آمریکا را وادار کرد به شکست خود اعتراف کند.
کد خبر: ۴۵۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ - 05May 2021

مقاومت عراق با تصمیم ملی اخراج آمریکا، آزادی قدس را نزدیک‌تر می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق از گروه‌های الحشد الشعبی عراق در کنفرانس المنبر الموحد شبکه المیادین به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت: علیرغم همه تلاش‌ها برای تقویت قدرت دشمن توسط آمریکا و دیگران، محور مقاومت شاهد پیشرفت پشت پیشرفت و دستیابی به پیروزی پس از پیروزی در همه جبهه‌ها است.

شیخ قیس الخزعلی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با درایت رهبر خود و صبر مردم خود آمریکا را وادار کرد که به شکست خود در سیاست فشار حداکثری که دولت سابق بر آن تحمیل کرده بود اعتراف کند.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: گروه‌های مقاومت فلسطین کاری کرده‌اند که رژیم اشغالگر اسرائیل قادر به پاسخ متقابل نیست و نمی‌تواند با موشک‌های مقاومت که از غزه، پایگاه مقاومت شلیک می‌شود و بر سرهایشان فرود می‌آید، مقابله کند.

وی تاکید کرد: سوریه هم پروژه‌های بزرگ منطقه‌ای و بین المللی را ناکام گذاشت و بازخواهد گشت تا به نقش خود در حمایت از محور مقاومت به شکلی قوی‌تر عمل کند و در راس آن حمایت از آرمان قدس است که سوریه هیچ گاه از آن شانه خالی نکرده است.

الخزعلی درباره انقلاب بحرین نیز تصریح کرد: ملت بحرین به مقاومت خود ادامه خواهد داد و همه تروریسمی که رژیم آل خلیفه به کار می‌گیرد، نمی‌تواند این ملت مومن و آگاه به آرمان خود را ساکت کند.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: پرچم مردان خدا در لبنان تحت رهبری سید مقاومت، سید حسن نصرالله همواره برافراشته خواهد ماند تا پیروزی بزرگ که همانا فتح قریب الوقوع بیت المقدس است، با یاری خدا و همت نیرو‌های شجاع مقاومت بیاید.

تصمیم اخراج نظامیان آمریکایی یک تصمیم ملی و قطعی است

الخزعلی در ادامه سخنانش گفت: تصمیم گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق وادار کردن نظامیان آمریکایی به خروج از عراق است به خصوص از زمانی که آمریکایی‌ها به صراحت اعلام کردند که قصد عقب‌نشینی از خاک عراق را ندارند.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق گفت: تصمیم وادار کردن نظامیان آمریکایی به خروج از عراق یک تصمیم قطعی و شجاعانه و وعده مردان مقاومت است. ما در برابر خون شهدا تعهد داریم که هیچ پایگاه نظامی آمریکایی و هیچ نیروی رزمی بیگانه در خاک پاک عراق نماند.

وی افزود: هم اکنون نیرو‌های مقاومت عراق از مشروعیت کامل برای وادار کردن اشغالگران آمریکایی به خروج از عراق برخوردارند تا از این طریق از قانون اساسی عراق صیانت کنند که به صراحت مخالف حضور اشغالگران و پایگاه‌هایشان در عراق است.

الخزعلی گفت: امروز فرزندان مقاومت عملیات علیه پایگاه‌های آمریکایی انجام می‌دهند که البته قدرت و توان گروه‌های مقاومت خیلی بیش‌تر از این مقدار است. گروه‌های مقاومت اسلامی شمار کافی نیرو و انواع مختلف سلاح را در اختیار دارند که می‌توانند با ان همه موجودیت آمریکا در هر جایی از عراق را هدف بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر فکر کنیم که این میزان عملیات نظامی ما علیه نیرو‌های آمریکایی کافی نیست بر میزان آن خواهیم افزود تا وقتی که آن‌ها صبرشان تمام شود.

این مقام جنبش عصائب اهل الحق گفت: دولت آمریکا باید بداند که ما قدرت به فرسایش کشیدن را در اختیار داریم و تصمیم ما برای اخراج نظامیان آمریکا یک تصمیم ملی است که اصلا قابل تجدید نظر نیست و هیچ کسی یا توافقی نمی‌تواند روی آن تاثیر گذارد.

الخزعلی گفت: آزادسازی عراق از چنگ اشغالگران آمریکایی قدس را هم نزدیک‌تر خواهد کرد و آزادسازی قدس نتیجه قطعی آزادی عراق خواهد بود و این وعده ما به همه آزادگان دنیا است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار