امام جمعه موقت اصفهان:

محکومیت جنایات اسرائیل، زنده بودن ملت ایران را نشان می‌دهد

حجت‌السلام رهبر گفت: روز قدس، روز اسلام است و کشورمان به صورت یکپارچه جنایات اسرائیل را محکوم می‌کند که این نشانه زنده بودن ملت ایران است.
کد خبر: ۴۵۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 07May 2021

محکومیت جنایات اسرائیل، زنده بودن ملت ایران را نشان می‌دهدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌السلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: «کسی که فریاد مسلمانی را بشنود و او را جواب ندهد مسلمان نیست»، بنابراین کسی که مصیبت‌ها را ببیند و دم بر نیاورد مسلمانان نیست و این یک مسئولیت شرعی و الهی است.

وی افزود: قدس یک سرزمینی است که به دست دشمن و سردمداران استکبار جهانی با همکاری عربستان سعودی غصب شده و سالیان درازی است که مسلمانان را در رنج و جنایت و کشتار قرار داده است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: اهمیت روز قدس ابعاد مختلفی دارد که جنایات اسرائیل، مظلومیت فلسطین و مردمش از یک سو و سکوت و بی تفاوتی تعدادی از کشور‌ها مانند عربستان سعودی از سوی دیگر مورد توجه است.

محکوم کردن جنایات اسرائیل نشانه زنده بودن ملت ایران است

وی با اشاره به سخن حضرت امام (ره) ادامه داد: روز قدس، روز اسلام است و تمام کشور ایران به صورت یکپارچه جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند که این نشانه زنده بودن ملت ایران است.

حجت‌السلام رهبر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی حفظ سلامت مردم لازم است، اما ناگزیر و مکلفیم که طریق ابزار‌های مجازی و صدا و سیما برائت خود را از جنایات اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

وی از دستاورد‌های فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در جبهه‌های نبرد توانستند داعش را که دست نشانده اسرائیل در کشور‌های اسلامی است را به زانو درآورد هرچند که در گوشه کناره‌ها همچنان به اقدامات خبیثانه خود ادامه می‌دهند، اما ترس در دل‌های آن ایجاد شده است.

اتحاد مسلمانان جهان در روز قدس

امام جمعه موقت اصفهان معتقد است شهادت حاج قاسم، این قهرمان ملی کشورمان به معنای متوقف شدن راه او نیست بلکه نیروی او و سربازان اسلام و انقلابیون صحنه را ترک نکرده‌اند و هرچند سروصدا ندارند، اما راه این شهید را در نابودی استکبار جهانی ادامه می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر هم مسلمانان دنیا با یکدیگر در قبال زورگویی‌های استکبار جهانی متحد شده‌اند تا رژیم منحوس اسرائیل را از بین ببردند.

حجت‌السلام رهبر یادآور شد: با این وجود فلسطینی‌ها در حال آماده سازی تجهیزات جنگی خود و در میدان هستند و از سویی دیگر طبق اخبار شنیده شده وضعیت اسرائیل رو به افول است و جایگاه خود را از دست داده است.

منع: مهر

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار