نماینده ولی فقیه در گیلان:

نابودی رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین هدف در روز قدس است

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین هدف در روز قدس است، گفت: انتفاضه جدید در فلسطین در حال شکل‌گیری بوده و اگر انتفاضه جدید رخ بگیرد به سراسر جهان منتقل می‌شود و هدف از این کار خروج آمریکا از غرب آسیا و نابودی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۴۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس نابودی رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین هدف در روز قدس استاز رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در مراسم رزمایش سراسری مواسات و توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان در استادیوم ورزشی شهید عضدی رشت با بیان اینکه سردار سلیمانی بزرگ‌ترین حامی و مدافع قدس بوده است، اظهار داشت: مدافعان حرم و سردار سلیمانی در راستای حرکت مقاومت و حمایت از قدس جان خود را فدای اسلام و دین کرده و این مسیر ادامه‌دار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان روز قدس را نماد بزرگ مقاومت در کل جهان اسلام دانست و تصریح کرد: شعار آزادی‌خواهی روز قدس متعلق به همه ملت‌ها از آمریکای لاتین تا آمریکا و اروپا بوده و تا نابودی رژیم صهیونیستی این راه ادامه خواهد یافت.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نقش تأثیرگذار روز قدس در گسترش فرهنگ مقاومت در سرتاسر عالم گیتی، خاطرنشان کرد: اعتراض مردم کشور‌های اروپایی برگرفته از روز قدس است، زیرا همه جوانان جهان به این نتیجه رسیدند که برابر با استکبار باید ایستادگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین هدف در روز قدس است، متذکر شد: انتفاضه جدید در فلسطین در حال شکل‌گیری بوده و اگر انتفاضه جدید رخ بگیرد به سراسر جهان منتقل می‌شود و هدف از این کار خروج آمریکا از غرب آسیا و نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار