امسال هم علیه ویروس کرونا و هم علیه ویروس سرطانی رژیم غاصب اسرائیل مبارزه می‌کنیم

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز جهانی «قدس» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 07May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز جهانی «قدس» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به عنوان روز جهانی «قدس» نامگذاری شده است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اعلام اینکه امروز رژیم غاصب اسرائیل متزلزل تر و سست تر از همیشه است حمایت بی‌دریغ خود را از تمام مستضعفان جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، اعلام می‌دارد.

ایران اسلامی به عنوان کشور پیشرو در مبارزه با استکبار جهانی و به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت همواره در صف اول تدبیر و روشنگری جهان اسلام برای احقاق حق مظلومان عالم و به خصوص فلسطین اشغالی قرار دارد و همواره تاکید می کند که ملت ها و دولت های مسلمان باید در امور مربوط به مسلمین جهان یکصدا و همقدم باشند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به عنوان مکتب و نهاد جریان ساز فرهنگ ایثار و مقاومت در کنار دیگر اهالی پایتخت دفاع مقدس امسال نیز در بستری نوین روز جهانی قدس را گرامی خواهد داشت.

بی شک بحران ویروس کرونا اجازه نمی دهد که دنیا شاهد خروش دیگربار ملت آزادی خواه ایران در خیابان ها برای دفاع از مردم فلسطین باشد اما شاهد طغیان و جهاد رسانه ای همین ملت در بستر رسانه ای و فضای مجازی علیه رژیم اسرائیل هستیم.

امسال هم علیه ویروس کرونا و هم علیه ویروس سرطانی رژیم غاصب اسرائیل مبارزه و در بستر فضای مجازی تولید محتوا می کنیم تا هر دو را ریشه کن کنیم بلکه مردم مسلمان جهان و فلسطین مظلوم از شر این ویروس ها که هر دو ساخته و پرداخته دنیای استکبارند خلاصی یابند و به ساحل آرامش برسند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت روز جهانی قدس و البته با زبان فرهنگ، هنر و در بستر رسانه و به خصوص سنگر جنگ نرم فضای مجازی حمایت بی‌دریغ خود را از تمام مستضعفان جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، اعلام می‌دارد و از هیچ کوششی برای تحقق آرمان متعالی مردم فلسطین فروگذار نخواهد بود تا انشالله همه شاهد برپایی نماز وحدت بخش جمعه با مشارکت جهان اسلام در بیت المقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار