فرمانده ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک عنوان کرد؛

استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف

سرهنگ صادقپور گفت: استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف باید انجام شود.
کد خبر: ۴۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «مهدی صادق پور» فرمانده سپاه امام صادق (ع) ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان آبیک با گرامی‌داشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر می دارند.

وی افزود: از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده و برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

فرمانده ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ابراز کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی سراسری روز قدس با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس در فضای مجازی برگزار می شود.

صادق پور خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ضمن حمایت از مظلومین و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین، رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی با صاحبان اصلی سرزمین قدس شریف را محکوم نموده و بر استمرار مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی که همان آزادسازی قدس شریف می باشد تاکید می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار