رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

انفعال رسانه‌ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است

پارسا با ابراز تاسف از سکوت رسانه‌های کشور‌های عربی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی گفت: بخش قابل توجهی از رسانه‌های عرب زبان منطقه در خصوص آشکار کردن جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند که این انفعال رسانه‌ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۴۵۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیجانفعال رسانه‌ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است رسانه استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۰ درصد رسانه‌های جهان توسط صهیونیست اداره می‌شود، اظهار داشت: رسانه‌های غربی با حمایت مالی پشت پرده صهیونیست مانع برملا شدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و قدس شریف شده و به سانسور آن می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان سکوت رسانه‌های غربی را نشان‌دهنده قربانی شدن اخلاق و انفعال در این جوامع بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این رسانه‌ها اخبار فلسطین و سرزمین‌های اشغالی را آن‌گونه که خودشان تفسیر کرده، در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

وی بر لزوم توجه به متحد شدن رسانه‌های مسلمان در خصوص مسئله فلسطین، خاطرنشان کرد: در شرایطی که با اسیر شدن یک سرباز مهاجم اسرائیلی توسط مبارزان فلسطینی رسانه‌های غربی با بزرگنمایی آن گوش فلک را کر می‌کنند، اما در برابر جنایات وحشیانه این رژیم نسبت به ملت فلسطین هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، لذا رسانه‌های جهان اسلام نباید بگذارند چکمه‌های این رژیم جعلی قبله اول مسلمین را مورد اهانت قرار دهند.

پارسا با ابراز تاسف از سکوت رسانه‌های کشور‌های عربی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی متذکر شد: متأسفانه به جز تعداد انگشت شماری از رسانه‌ها، بخش قابل توجهی از رسانه‌های عرب زبان منطقه نیز در خصوص آشکار کردن جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند که این انفعال رسانه‌ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است.

با اشاره به اینکه از رسانه‌هایی مانند آسوشیتدپرس، رویترز، فرانس پرس، بی بی سی و یونایتد پرس که ذهن افکار عمومی دنیا را نسبت به جنایات اسرائیل منحرف کرده اند نمیتوان انتظار زیادی داشت، تاکید کرد: باید با رژیمی که مولود پروپاگاندای رسانه‌ای است به همین روش حمله کرد و جهانیان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس آگاه نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار