مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه مطرح کرد؛

ارائه مشاوره رایگان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش محتوایی قسمت مشاوره و پاسخگویی، ۲۰ تن از اساتید متخصص روان‌شناس روحانی با موضوعات مختلف به مراجعین خدمات مشورتی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 08May 2021

ارائه مشاوره رایگان در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیداحمد طباطبایی» مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در گفت‌وگویی اظهار داشت: امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم به مدت ۳۰ دقیقه به مراجعین مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در نمایشگاه مجازی قرآن ادامه داد: امسال در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش محتوایی قسمت مشاوره و پاسخگویی، ۲۰ تن از اساتید متخصص روان‌شناسی روحانی با موضوعات مختلف مشاوره ازدواج، اختلالات، پیش از ازدواج، روانکاوی فرزندان، فرزند آوری و … به مردم خدمت‌رسانی و مشاوره خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره اسلامی آیه در سال ۱۳۹۶ با توجه به نبود مرکز تخصصی روان‌شناسی اسلامی در تهران راه اندازی شد تا ملجأ و پناهگاه خانواده‌های متدین و مذهبی در موضوع مشاوره و روان‌شناسی باشد، عنوان کرد: اساتید و مشاوران حاضر دانش آموخته دانشگاه و فارغ‌التحصیل حوزه علمیه قم بوده و در رشته روان‌شناسی تحصیلات آکادمیک دارند، مهم‌ترین هدف مرکز تخصصی روان‌شناسی اسلامی آن است که مشاوران با رویکرد اسلامی به مراجعین مشاوره دهند.

حجت‌الاسلام طباطبایی ادامه داد: مخاطبان مرکز مشاوره اسلامی آیه می‌توانند برای امر مشاوره به‌صورت حضوری در تهران یا از طریق تماس تلفنی و ارتباط تصویری یا حتی به‌صورت پیامکی از اقصی نقاط ایران و جهان با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و از دانش و راهنمایی اساتید بهره ببرند.

مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه در نمایشگاه مجازی قرآن به فعالیت اصلی این مرکز اشاره کرد و گفت: فعالیت اصلی مرکز مشاوره اسلامی آیه به دو بخش اصلی مشاوره و کارگاه‌ها تقسیم می‌شود که شامل مشاوره در زمینه‌های ازدواج خانواده، زوج درمانی، اختلالات، مشاوره بالینی، کودک و نوجوان و همچنین دوره‌های ۴۰ ساعته تربیت مربی با رویکرد اسلامی با ارائه مدرک پایان دوره معتبر و حضور اساتید با سابقه در موضوعات مختلف، چون کسب مهارت‌های زندگی، خانواده و فرزندپروری است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار