مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

افتخارآفرینی‌های دفاع مقدس باید ثبت و ماندگار شوند

سرهنگ فولادی بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌هاست که باید توسط نویسندگان، شاعران، هنرمندان، اصحاب رسانه و... ثبت و ضبط و ماندگار شوند.
کد خبر: ۴۵۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ - 08May 2021

افتخار آفرینی‌های دفاع مقدس باید ثبت و ماندگار شوند

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز (شنبه) در جمع کار کنان این اداره کل ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اهتمام همکاران در اجرای مطلوب برنامه‌های سال ۹۹ به تشریح و توجیه کامل برنامه و اعتبارات ۱۴۰۰ پرداختند.

محمدحسین فولادی افزود: در سال پیش روی مسؤلین و مدیران اداره کل می‌بایست نسبت به مطالعه دقیق برنامه‌ها و توجیه اهداف و منظور‌ها و نیز، اولویت تاثیر گذاری بر جامعه مخاطبین اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از حماسه‌ها و افتخار آفرینی‌ها است که باید توسط نویسندگان، شاعران، هنرمندان، اصحاب رسانه و ... ثبت و ضبط و ماندگار شوند.

وی رشد بودجه و اعتبار برنامه‌ها را قابل توجه و چشمگیر دانست و از تلاش و توجهات سردار ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیئت رئیسه محترم تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار