انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری سپاه کربلا و حوزه هنری مازندران + تصاویر

معاون فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران و رئیس حوزه هنری و مسئول سازمان بسیج هنرمندان تفاهم‌نامه مشترک فرهنگی هنری امضاء کردند.
کد خبر: ۴۵۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 10May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» معاون فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران و «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری و «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان در نشستی که امروز (دوشنبه) در حوزه هنری برگزار شد تفاهم‌نامه مشترک فرهنگی هنری امضاء کردند.

«مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران با ذکر این نکته که تجمیع توانمندی‌های سازمانی، راهی موثر برای نیل به اهداف بزرگ است، اظهار داشت: طرح‌های فرهنگی هنری بسیاری در استان وجود دارد که قابل اجرایی شدن است و تعداد هنرمندان فعال و صاحب نام هم برای تولید آثار فاخر کم نیست اما تولید کارهای بزرگ فرهنگی مستلزم حمایت و همراهی مسئولان ارشد استان است.

همچنین «احسان آهنگر» معاون فرهنگی هنری سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه یکی از مسائل در گذشته عدم همبستگی و همکاری‌های مداوم نهادهای فرهنگی استان بوده است، گفت: خوشبختانه سپاه و حوزه هنری اخیرا تلاش تازه و موثری برای همکاری آغاز کرده‌اند.

آهنگر ادامه داد: استقامت و دوام همکاری یک اصل است و امیدواریم دوام این فعالیتها منجر به تولیدات ارزشمند و برنامه‌ها و فعالیت‌های اثرگذار در استان شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مراکز انقلابی همسو برای دیگر سازمانها نیز الگو و نمونه‌ای است جهت جریان‌سازی‌های موثر که ختم به تولید اثر و تربیت نسل تازه ای از هنرمندان متعهد و انقلابی خواهد شد.

لزوم عزم استانی جهت تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم‌افزایی در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی، مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی، همکاری‌های فی مابین جهت شکل‌گیری تولیدات هنری در قالب‌ها و رشته‌های مختلف، شناسایی، آموزش و توانمندسازی علاقمندان به حوزه‌ی هنر بخشی از اهداف این تفاهم نامه عنوان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار