نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

حمله تروریستی کابل نشان‌دهنده خسارت فقدان سردار سلیمانی است

حجت‌الاسلام «قریشی» ضمن محکومیت حمله به مدرسه سیدالشهداء (ع) در منطقه شیعه‌نشین هزاره کابل، این اقدام تروریستی را حاصل فقدان قهرمانانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان مبارزه علیه داعش عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 11May 2021

حمله ترویستی کابل نشان دهنده عمس وحشی‌گری و بی‌وجدای ترویست‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در پیامی حمله تروریستی به مدرسه دخترانه در کابل را محکوم کرد و شهادت کودکان و نوجوانان بی‌گناه را به ملت شریف افغانستان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر حمله تروریستی مدرسه سیدالشهداء (ع) در منطقه شیعه‌نشین هزاره کابل که منجر به شهادت و زخمی شدن کودکان و نوجوانان بی‌گناه آن منطقه گردید، باعث اندوه و تأثر اینجانب گردید.

بی‌شک چنین حملات بزدلانه‌ای در ماه مبارک رمضان و هدف قرار دادن کودکان معصوم و بی‌دفاع، نشان از عمق وحشی‌گری و بی‌وجدانی در مسببین و عاملان این اقدام ناجوانمردانه دارد که قلب هر انسان بیدار و موحدی را به درد می‌آورد و بی‌شک به همگان نشان می‌دهد که ایثار و جانفشانی قهرمانانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان مبارزه علیه داعش که بنیان شوم کودک‌کشی و نسل‌کشی در عراق و سوریه را نهاد، چگونه ضامن امنیت و ثبات در منطقه بوده و فقدان ایشان چه خسارت عظیمی برای کشور‌ها محسوب می‌گردد.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام ناجوانمردانه، به ملت شریف افغانستان و خانواده‌های داغ‌دیده این اقدام تأسف‌بار تسلیت می‌گویم و ازخداوند متعال برای داغدیدگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها