مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد؛

عید فطر؛ آغازی بر تعالی و رشد مادی و معنوی

حجت‌الاسلام «شریفی» گفت: عید سعید فطر نه پایان راه، بلکه باید آغازی برای تعالی و رشد همگان، هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی باشد.
کد خبر: ۴۵۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ - 13May 2021

عید فطر؛ آغازی بر تعالی و رشد مادی و معنویحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر، روز بازگشت از مهمانی کسی است که هدفش رساندن مهمان به قله‌های انسانیت و مهربانی است تا پس از این مهمانی و رشد و تعالی، انسان بتواند در جامعه زندگی خداگونه داشته باشد؛ این نهایت آمال و آرزوی یک انسان است که خود را به حضرت خالق نزدیک کند و تاثیر مستقیم آن در جامعه خواهد بود.

وی افزود: رمضان کوره‌ای هستی‌ساز است که آدمی نو، با جانی تازه از آن متولد می‌شود و عید فطر نیز سر منزل مقصود و حاصل یک ماه خودسازی است و چه زیباست این عید و نو شدن جان انسان. چه خوشبخت هستند آنانی که یک ماه خود را برای حضرت حق خالص و از صمیم قلب، خدای خویش را عبادت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام «شریفی» گفت: عید سعید فطر نه پایان راه، بلکه باید آغازی برای تعالی و رشد همگان، هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی باشد. تجربه استقامتی که در ماه مبارک رمضان در مبارزه با هواهای نفسانی داشته‌ایم، باید باعث رشد فراوانی در ما شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها