تسلیت مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پی شهادت جانباز «علی‌زاده گودرزی»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با صدور پیامی شهادت جانباز حاج «علی اصغر علی‌زاده گودرزی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 11May 2021

تسلیت مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پی شهادت جانباز «علی‌زاده گودرزی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز حاج «علی اصغر علی‌زاده گودرزی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی (ع) را با خون خود تضمین نمودند. این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.

جانباز شهید حاج «علی اصغر علی‌زاده گودرزی» یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه‌ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

رشادت و دلاور مردی این شهید والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی‌های دوران جانبازی از او نامی نیک به یادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب شهادت جانباز شهید والامقام حاج علی اصغر علی‌زاده گودرزی را به پیشگاه حضرت ولی‌ عصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، جامعه بزرگ ایثارگری، خانواده معزز و بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار