با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی؛

رویداد ملی «آفرین» ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

رویداد ملی «آفرین» با محوریت تقدیر از فعالان مردمی حوزه جمعیت و فرزندآوری و به‌منظور تحقق سیاست‌های جمعیتی و پیشگیری از کاهش نرخ باروری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 11May 2021

رویداد ملی «آفرین» ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی گودرزی» دبیر برگزاری رویداد ملی آفرین در گفت‌وگویی از برگزاری رویداد ملی آفرین خبر داد و اظهار داشت: رویداد ملی «آفرین» با محوریت تقدیر از فعالان مردمی حوزه جمعیت و فرزندآوری و به‌منظور تحقق سیاست‌های جمعیتی و پیشگیری از کاهش نرخ باروری برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری رویداد ملی آفرین گفت: این رویداد در چهار عرصه، پزشک برتر، مجموعه و مؤسسه مردمی برتر، محصولات برتر برگزار می‌شود و به نفرات برگزیده از سوی هیئت داوران نشان ملی جمعیت و هدایای نفیس اهدا می‌گردد.

وی افزود: بنیاد ملی خانواده به‌عنوان نهادی مردمی با مشارکت قرارگاه قرب، سازمان صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی متولیان برگزاری این رویداد هستند.

مدیر ستاد برنامه ملی جمعیت قرارگاه قرب به تاریخ برگزاری این رویداد ملی اشاره و عنوان کرد: رویداد ملی آفرین ۳٠ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی جمعیت و سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار