برنامه‌های حوزه «زنان و دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مسئول بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های حوزه «زنان و دفاع مقدس» در سال 1400 را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۵۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 11May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «بنت‌الهدی احمدی» مسئول بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته «زنان و دفاع مقدس» با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه زنان در سال گذشته، اظهار داشت: تدوین و انتشار پنج عنوان کتاب در حوزه زن و دفاع مقدس از مهمترین اقداماتی بود که سال گذشته در استان انجام شد.

مسئول بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌ریزی برای تدوین کتاب جامع نقش زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس خبر داد و افزود: در این راستا جلساتی با بنیاد شهید برگزار کردیم و در صورت تأمین اعتبار به زودی این پروژه آغاز می‌شود.

احمدی به مهم‌ترین برنامه‌های حوزه زنان در سال 1400 اشاره داشت و بیان کرد: حمایت از برنامه‌های پژوهشی نقش زنان در دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که در این راستا آمادگی داریم از چاپ پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه دفاع مقدس حمایت کنیم.

وی برگزاری طرح‌های اندیشه‌ورز و نشست‌های نخبگانی با موضوع زن و دفاع مقدس، حمایت از تولید مستند نقش زنان در دفاع مقدس، تولید کتب صوتی، اجرای طرح‌های «در کوی نیک‌نامان» و «خورشید خانه‌ات باش» را از دیگر برنامه‌های حوزه زنان در سال جدید عنوان کرد.

مسئول بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» امسال نیز مانند سال‌های گذشته در استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم امسال نیز جشنواره‌ای درخور شأن همسران و مادران شهدا برگزار کنیم.

احمدی اجرای طرح «سلاله‌ها» با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش، برگزاری همایش «حس پروانگی» و طرح «معینه» را از دیگر برنامه‌های مهم حوزه زنان در سال 1400 عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار