شماره جدید ماهنامه «سرو» منتشر شد

بیست و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» با عنوان «رستاخیز شن‌ها»، پیرامون واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس در ۱۲۸ صفحه منتشر شد.
کد خبر: ۴۵۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 12May 2021

بیست وهفتمین ماهنامه فرهنگی هنری سرو منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‎پرس، ماهنامه فرهنگی هنری سرو به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و مدیر مسئولی «علی اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردبیری «محمود اکرامی» در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انتشار یافت.

در این شماره از ماهنامه، یادداشت مدیرمسئول ماهنامه فرهنگی هنری سرو را با عنوان «ضرورت و بایسته‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» می‌خوانید. همچنین در بخش یادمان به بهانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی با فاطمه احمدی؛ عضو کمیته موزه‌های جهانی با عنوان «غفلت مدیران؛ ضعف موزه‌ها» گفت‌وگویی صورت گرفته است و نیز در بخش پرسمان سرو به گفت‌وگو با سردار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران پرداخته شده است.

این شماره از ماهنامه با شش بخش راهیان، یادمان، راویان، دیده بان، گفتمان و پرسمان تهیه و تنظیم شده است که در این شماره مطالب خواندنی، چون دیدار با تاریخ؛ مروری بر تاریخچه موزه به بهانه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، یادمان جنگ برای صلح؛ درباره موزه جنگ کانادا، اولین گام برای انقلاب، خیانت رفقا؛ نگاهی اجمالی به عملکرد حزب توده به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالگرد انحلال آن و... را می‌خوانید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار