فرمانده ناجا مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نوع خدمت به مردم/ پلیس در جمع‌آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس در عین اقتدار و رأفت اسلامی در خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، گفت: پلیس با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت و در جمع‌آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 12May 2021

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نوع خدمت به مردم/ پلیس در جمع‌آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت‌الله «شاهرخی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، اظهار داشت: نیروی انتظامی ماموریت‌های متنوع و گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور از جمله مرز‌ها و شهر‌ها دارد و بیش از ۱۰۰ هزار نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «وجه تمایز پلیس با دیگر نیرو‌های مسلح خدمات رسانی متنوعی است که به مردم ارائه می‌دهد»، افزود: پلیس افتخار خدمت رسانی به مردم را دارد و این افتخار بسیار بزرگی برای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس می‌بایست در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: این هدف پیش روی ما است که می‌بایست خود را به این نقطه مطلوب برسانیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: با بهترین خدمات و جذب بهترین نیرو‌ها به پلیس مقتدر، مهربان و هوشمند که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دست پیدا می‌کنیم.

سردار اشتری گفت: پلیس در جای جای میهن اسلامی در حال خدمت رسانی است، در زمان سیل و بیماری کرونا در کنار کادر درمان به ماموریت‌های ترافیکی و انتظامی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه پلیس در حدود دو هزار نقطه در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است، بیان داشت: پلیس در ماه مبارک رمضان در شب‌های قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با کادر درمان در آماده‌باش کامل به سر می‌برد و الحمدالله در این راستا به خوبی عمل کرده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس در عین اقتدار و رأفت اسلامی در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: با متخلفان قاطعانه برخورد قانونی خواهد داشت و در جمع آوری اراذل و اوباش و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد.

تقدیر از پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش، انهدام باند‌های سلاح و مهمات

آیت الله شاهرخی  هم در این دیدار گفت: لرستان چهار هزار و ۳۰۰ شهید و تعدادی جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این موجب افتخار این استان است.

وی افزود: نیروی انتظامی نیرویی خستگی ناپذیر در سراسر کشور است و در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و در ایجاد امنیت و آرامش نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان نقش نیروی انتظامی را بسیار درخشان و چشمگیر برشمرد و گفت: پلیس در تمام شبانه روز و ایام تعطیل به خدمت رسانی به مردم می‌پردازد که این تلاش مورد نظر، ولی عصر (عج) است.

آیت الله شاهرخی ضمن تقدیر از سردار اشتری در توجه ویژه به استان لرستان از نظر امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی، تصریح کرد: احساس امنیت در لرستان کم‌نظیر است و این جز به خاطر تلاش کارکنان پلیس فداکار چیز دیگری نیست.

امام جمعه خرم آباد گفت: احساس امنیت زمینه ساز اقتصاد و سرمایه گذاری اقتصادی است و احساس امنیت در لرستان مثال زدنی است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: موقعیت کلیدی لرستان با استان‌های همجوار، این استان را مورد توجه خاص قرار داده است که می‌بایست مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

آیت الله شاهرخی در پایان از نیروی انتظامی از برخورد با اراذل و اوباش، انهدام باند‌های سلاح و مهمات و قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار