نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

مجاهدت‌های رزمندگان آذربایجان غربی سرشار از عشق و ایثار است

حجت‌الاسلام «قریشی» در پیامی، شهادت دو نفر از بسیجیان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) را تسلیت گفت و تأکید کرد: مجاهدت‌های بی‌وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سال‌های متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان، کارنامه‌ای درخشان و سرشار از عشق، ایثار و مجاهدت فی‌سبیل‌الله است.
کد خبر: ۴۵۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 12May 2021

مجاهدت‌های رزمندگان آذربایجان غربی سرشار از عشق و ایثار استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در پی شهادت دو تن از بسیجیان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) در درگیری با اشرار و ضد انقلاب، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ - آل عمران  ۱۶۹

خبر شهادت دو تن از بسیجیان قرار گاه حمزه سیدالشهداء (ع) در واپسین روزهای  ماه مبارک رمضان  که در درگیری با اشرار و ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند باعث تاسف و تأثر فراوان گردید.

مجاهدت‌های بی‌وقفه رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان غربی در سال‌های متمادی برای حفظ امنیت در مرزهای کشور عزیزمان، کارنامه‌ای درخشان و سرشار از عشق، ایثار و مجاهدت فی‌سبیل‌الله است که هیچ‌گاه از اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان آذربایجان غربی فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهیدان والامقام از پیشگاه خداوند قادر متعال برای شهدای عزیز، علّو درجات اخروی و رحمت واسعه الهی و همنشینی با انبیاء و اولیای الهی و برای خانواده‌های معظم ایشان، همرزمان و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان صبر، اجر و ثبات قدم در پیمودن راه نورانی شهدا را مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها