مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله:

فعالیت بیش از ۱۵ گروه جهادی بسیج مداحان استان مرکزی

«ربیعی» گفت: بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال در سطح استان مرکزی در بسیج مداحان فعالیت می‌کنند که منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و خصوصا مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک و نقاط کم‌برخوردار شهرستان‌های استان شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ - 12May 2021

فعالیت بیش از ۱۵ گروه جهادی بسیج مداحان استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی، عصر امروز (چهارشنبه) در آیین رزمایش کمک مومنانه بسیج مداحان، اظهار داشت: بسیج مداحان سپاه روح‌الله در ایام ماه مبارک رمضان خدمت‌رسانی به مردم و ولی نعمتان انقلاب را در چند بعد مختلف انجام داد که علاوه بر انجام رسالت‌های سازمان، خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشد.

وی افزود: هدایت و پشتیبانی از مراسم‌های مذهبی از جمله جشن‌های ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و مراسم‌های شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع)، مهم‌ترین مراسم‌ها بود که به دو شکل حضوری و مجازی برگزار شدند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله گفت: در مراسم‌های حضوری، بسیج مداحان با نظارت و کنترل برای رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نقش‌آفرینی کرد و در مراسمات غیرحضوری با به کارگیری ظرفیت‌های فضای مجازی برنامه‌های با شکوهی برگزار شدند.

وی بیان کرد: به همت بسیجیان مداح در سطح اراک، بیش از ۱۷۰ مسجد مراسم‌های خود را به شکل مجازی برگزار کردند که خوشبختانه با نقش‌آفرینی فعالان فضای مجازی، استقبال خوبی از برنامه‌ها انجام شد و در سطح استان کانون‌های بسیج مداحان این دو رویکرد را در دستور کار گذاشتند و اتفاقات خوبی رقم خورد و جامعه مذهبی بار دیگر ثابت کرد می‌توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

ربیعی با بیان اینکه در طول ۱۴ ماه گذشته یکی از اقشاری که همواره پایبندی خود به دستورات و ابلاغیه‌های ستاد کرونا را ثابت کرد، جامعه مذهبی است، گفت: جامعه مذهبی در ماه رمضان بار دیگر عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات بسیج مداحان برای کنترل و کاهش آسیب‌های کرونا حضور در طرح شهید سلیمانی است که در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله افزود: بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال در سطح استان مرکزی در بسیج مداحان فعالیت می‌کنند که منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و خصوصا مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک و نقاط کم‌برخوردار شهرستان‌های استان شده‌اند.

وی مشارکت در رزمایش‌های کمک مومنانه را یکی دیگر از اقدامات بسیج مداحان در سطح استان خواند و گفت: امروز به مناسبت عید سعید فطر ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد و بنا داریم در مناسبت‌های مختلف و با کمک خیرین و اقشار مردم تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه با قوت انجام شود که لازمه اینکار حمایت خیرین و مشارکت دستگاه‌های دیگر است.

ربیعی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که بسیج مداحان در راستای نهضت کمک مومنانه انجام می‌دهد، کمک به آزادی زندانیان مالی جرائم غیر عمد است که خوشبختانه در ماه رمضان امسال سه زندانی در اراک آزاد شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار