پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به مناسبت عید سعید فطر؛

رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال

سردار ظفری گفت: پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.
کد خبر: ۴۵۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم اسدار «مهدی ظفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی
 
«عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت 
صدشکر که این آمد و صدحیف که آن رفت
 
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است و رمضان در ایستگاه فطر به بار می‌نشیند و بال می‌گشاید. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافت‌گاه وصال.
 
عید فطر، روزی از بی‌شماری ایام نیست، بلکه این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‌ها و لبخندها، رحمت‌ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه‌های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خود، عید به معنای بازگشت است.
 
مومنان در عید فطر به شادی و سرور می پردازند. نه به خاطر این که ماه رمضان و تکلیف سنگین توانفرسای روزه گذشت، بلکه به دلیل این که در دوره کوتاه مدت خودسازی و تزکیه توانستند گام های بزرگی بردارند و خود را تا مرزهای متقین بالا بکشند. روز عید سعید فطر روز شرف حضور در پیشگاه الهی و فخر و مباهات به این که توانستند به اطاعت و پیروی از پیامبر اکرم(ص) سربلند بیرون آیند. 
 
اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ فطر را با همه معرفت و زیبایی هایش برتمامی روزه داران و مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. و از پروردگار متعال سلامتی و طول عمر پربرکت و باعزت برای امیر قافله بصیرت و استقامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و توفیقات روزافزون را برای امت اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران عزیز  مسئلت می نمایم.»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار