امام جمعه شهرستان تفت:

مشکلات اقتصادی به‌دلیل انتخاب غلط است

حجت‌الاسلام «گلوردی» گفت: نظام ما موجب برکت است و اگر در مسائل اقتصادی به مشکل خوردیم؛ به دلیل انتخاب ما بوده است.
کد خبر: ۴۵۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 13May 2021

مشکلات اقتصادی به‌دلیل انتخاب غلط استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «علی‌محمد گلوردی» امام جمعه تفت، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر این شهر، با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) به کمیل بن زیاد، اظهار داشت: امام می‌فرمایند: «این مهم نیست که چقدر نماز می‌خوانی، روزه می‌گیری و صدقه می‌دهی؛ بلکه سه‌چیز شرط قبولی است؛ اینکه با قلب پاک، با رضایت خداوند و با حالت خشوع باشد».

وی با بیان اینکه حلال بودن مال بسیار مهم است، ادامه داد: چنانچه انسان از راه حلال اموالش را به دست نیاورد، عملش مورد قبول نیست.

امام جمعه تفت با بیان اینکه جنایت افغانستان دل مردم را آتش زد و ریشه این جنایت آمریکاست، افزود: امروز اقتدار در دست مقاومت است، فلسطینی‌ها ۷۳ سال مقاومت کردند و اینک سنگ آن‌ها به موشک نقطه زن تبدیل شد که طی ۲۴ ساعت هزار موشک به اراضی اشغالی شلیک شد و گنبد آهنین نتوانست جلوی آن را بگیرد.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی هر فردی دانست و عنوان کرد: امروز اگر دشمن جرات تجاوز به کشور ما را ندارد، به دلیل اقتدار ملی ماست. نظام ما موجب برکت است و اگر در مسائل اقتصادی به مشکل خوردیم؛ به دلیل انتخاب ما بوده است؛ لذا مواظب باشیم در انتخاب بعدی دقت بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام گلوردی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد انتخابات، تصریح کرد: بر اساس فرموده ایشان، فردی باید انتخاب شود که کاردان، توانمند، مردمی، لبریز از امید، معتقد به توانمندی داخلی و نیروی جوان، فسادستیز، عدالت‌خواه و به خدا ایمان داشته باشد.

وی افزود: ۴۰ سال است شعار عدالت‌خواهی داده می‌شود، ولی همچنان اختلاف طبقاتی وجود دارد؛ دلیلش این است کسی انتخاب نشده که به دنبال آن باشد.

امام جمعه تفت تاکید کرد: در انتخابات شورا‌ها باید افرادی متدین که نسبت به بیت‌المال دلسوزند انتخاب شوند؛ چراکه آن‌ها باید شهردار انتخاب کنند و کار‌های عمرانی شهر به دست آن‌هاست.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نباید فقط به محله خود توجه کنند، اضافه کرد: استاندار و برخی مدیران کل در تفت نشستی برای پروژه‌های اولویت دار شهرستان داشتند، امیدواریم با پیگیری‌های فرماندار تفت، مصوبات این نشست صرفاً بر روی کاغذ نماند و عملی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها